「綠魔」Karl孖Carol 著情侶裝旺角出巡

《求愛大作戰》雖然曲終人散,不過早前一班參加者、導師和幕後人員早前一同做宣傳外,還相約一齊外出!日前好姨就撞見Karl、Sharon、Rocky、Carol等活動後現身旺角食宵夜。Karl當晚帶住大家去食糖水,重話佢請客!雖然有唔少路人認得佢,但大家見Karl咁客氣,亦好俾面坐低齊齊食。

不過食食糖水,Karl發現銀包唔夠錢找數,所以特登孖住Carol行去附近櫃員機錢。雖然Karl當日無著佢最愛綠衫,亦無颱風頭,造型唔突出,不過佢就同Carol齊齊著黑色波點衫,十足情侶裝一樣。兩人並肩而行,唔識以為佢兩個係一對,感覺上Karl亦即時Gay味減退! 原來當晚Justin無參加聚會,唔怪得同佢一對Carol,會成晚黐實Karl啦!錢後,Karl重特地買本《3週刊》睇,似乎睇緊有關自己報道。

其實依家Karl有知名度,於人頭湧湧旺角,真係行到邊都有唔少人認得佢,所以不時有途人對佢眼望望,亦有人舉起手機影佢呢!點都好啦,今次《求愛大作戰》阿Karl出晒位外,重識到一班好朋友,有賺無蝕啦!

放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()