容祖兒細佬 容逸恆 百萬波 子洩憤

樂壇天后容祖兒(Joey)向來投資有道,33歲佢已經有2、3億物業手。有錢又有愛情Joey,除媽咪外最錫就係細佬容逸恆。

今年29歲容逸恆因為鍾意車,所以家姐Joey供佢去馬來西亞讀汽車零件課程。讀得咁辛苦,Joey都希望細佬可以學以致用,但出去打工一定要由低做起。所以呢個家姐早前決定打本,開間汽車零件公司俾逸恆打骰做老闆。如果做得好,Joey可以當係生意投資,一舉兩得。

容逸恆做成點好姨就唔清楚,但少爺發脾氣連愛車都冇面俾。日前好姨慈雲山撞到逸恆,架黑色保時捷越野車送女友返屋企。雖然時已經係十一點幾十二點,但兩個人重未想返屋企,於是繼續車入面談心。點知佢兩個傾唔夠幾句,就開始鬧意見。容逸恆嬲到即刻落車,用手大力司機門一下。

之後佢為要自己冷靜落,寧願熱都唔上番車,女友見到咁情況只不停係車入面扯煙,完全冇想過落車男友。大約45分鐘之後,逸恆態度開始軟化。突然坐返上車,但就坐後座乘客位,女友後面。閂埋門之後,逸恆伸手向前箍住女友,痴纏一陣兩個就和好如初。

逸恆見時間已經唔早,泊低架車係街邊,送女友返屋企。以為佢會係女友度留宿,但唔使10分鐘已經見細佬落返開車走人。年青人拍拖不時有拗撬,最好盡量冷靜咁去解決。架波子大成百萬,整凹架車要自己比錢或者家姐Joey俾錢整都唔好,始終賺錢都好辛苦搵!

放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()