探熱針
狠撇吳雨霏 余文樂:我個心仲有個人
余文樂與吳雨霏( Kary)自公開拍拖以來,多次高調晒恩愛,可惜行埋短短九個月,兩人原來在五月中已經分手。外傳「樂霏戀」死因是 Kary對樂仔逼得太緊,但據知向來花心兼要面的樂仔,拍拖期間對女友唔專一,又難抵被身邊好友笑自己「愈食愈差」,最後以「我個心仲有個人」做藉口,而向 Kary提出分手。

二人拍 MV撻着,當日余文樂攬實 Kary影合照。

愈食愈差

主動提出分手的余文樂(前左一),週一夥同橫洲工業,在修頓球場比賽,不在狀態的他,最後更被換出。

今年情人節才在赤柱拍拖斷正的樂仔和 Kary,相戀不足一年,女方於六月三十日發出分手聲明,「這一年來是緣分令我們從朋友變成情侶,因彼此了解而和平分手。現在我和阿樂仍是好朋友關係,我們仍關心對方,亦有共識一起去面對,希望大家可以給我們空間,可以輕鬆地繼續投入工作。」
外傳分手的導火線因為 Kary太癡身,逼得樂仔太緊,但據知,兩人拍拖以來並不時常見面,「兩個啱啱撻着嗰陣,樂仔已經叫 Kary唔好亂同人講,話就話唔想影響女仔嘅事業,實情係樂仔想拍散拖,唔想孭咁大責任, Kary聽晒佢話,身邊班朋友都冇見過樂仔,反而好多時係 Kary會陪男友見朋友,不過次次成班人同枱食飯, Kary都搭唔到嘴,樂仔班朋友又口臭,成日笑佢點解愈食愈差,揀女揀個身唔理個樣,樂仔見班 friend唔喜歡 Kary,之後都冇叫佢出嚟,如果唔係上次去旅行斷正,樂仔係唔會公開戀情!佢哋初初拍拖嗰幾個月見得好密,會孖住去旅行,之後咪又打回原形,成日話好忙,寧願同朋友食飯篤波,其實 Kary鬼妹仔性格,唔係黐身嗰類型,最多都係電話同短訊。」知情人士說。
失戀玩失蹤

今年年初 Kary開個唱,余文樂以男友身份到後台探班, Kary忍唔住露出一副冧樣。

六月九日生日的 Kary,只有幾位從小玩到大的朋友為她慶祝,樂仔未有陪伴,原來,當時兩人已經分手,「佢兩個四月已經醞釀分手,冷戰咗幾個禮拜,樂仔就提出分手,佢話自己心裡面仲有個人喺度喎,原本 Kary以為可以挽救到,不過,聽到佢個分手理由後,對佢好失望,唯有接受事實。分手之後,樂仔心情完全無嘢,仲叫朋友約班 model出嚟一齊食飯,反而 Kary就無晒心機,早排仲玩失蹤,只係知道佢之前過生日,好彩有幾個由細玩到大嘅朋友响佢身邊。」兩人的身邊友人透露。
Kary六月九日生日,因已經甩拖,只有好友曾昭怡等陪住慶祝,放在微博的相亦見她強顏歡笑。

高調做好人

被踢爆拍拖後,二人又被發現同遊歐洲,回港當日機場更有大批傳媒守候,不過 Kary全程交由男友回應,冇出過聲。

本週一(七月一日),公開分手後首度現身的樂仔為籃球隊出戰,球賽結束後,有備而來的他心情輕鬆,並表示雖與 Kary分手,但仍有聯絡,更出言力撐舊愛:「我唯一想講嘅,唔係報導所講嘅嘢,咩嘢黐身、嗌交,咁對佢唔公平。(唔夾?)係喇,所有嘢我最清楚,冇人比我更清楚,唔想外界覺得佢有問題,想保護番佢,澄清番件事。」主動提出分手的樂仔高調做好人,被飛的 Kary則繼續玩失蹤,對於一切提問,只透過短訊回覆:「對不起,暫時要講的聲明也講了,我很好,多謝關心。」
多心
余文樂出道以來,公開承認的女朋友並不多,但分手原因往往同樂仔花心偷食有關。
盧巧音

余文樂出道未幾,即撻着比自己年長七年的盧巧音,不過有指他到台灣發展拍偶像劇時,背住女友偷食台灣藝人楊丞琳, 02年,傷盡心的盧巧音以《好心分手》一曲唱衰樂仔。
黃伊汶

08年,跟拍拖五年的黃伊汶分手,有指樂仔在日本旅遊時攬女,被黃的友人撞破,女方於是提出分手。
王璐瑤

12年,爆出用情慾短訊喪溝𡃁模王璐瑤,同時間又被發現跟另一𡃁模 Ceci半夜拖手,雖然余文樂事後否認,但王璐瑤堅稱樂仔以短訊氹她上屋企。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()