夏日濕身鬥一番 莊思敏、梁政上演Fight Cup

無為呢個夏日力谷收視,不惜大灑鹽花,於宣傳「2013 Amazing Summer」《反斗紅星放暑假》時,由一班身材有番咁上下女星,包括有莊思敏、梁政、白雲、陳庭欣等人,以三點式泳裝上陣,到泳池大玩遊戲,而每位女星都會獲派一件tee,等佢落水後可以有透視效果,又唔怕會出現飛bra走奶火辣情景。

不過現場所見,一班女星為出位就奇招盡出,人人化身時裝設計師,將件tee大改造,跌膊、低V、露臍不特止,有重將件衫剪到得番少少布碎著上身,D、F奶大平賣,人人未落水已經豐乳同露,而成班女仔之中,講到重量Cup必屬白雲同梁政莫屬,而後天加工莊思敏亦唔輸蝕,三大乳神泳池邊已經鬥一番。

當日莊思敏將件tee改造成大跌膊,咪咪即時大解放,事業線出盡風頭,連企佢身邊沈卓盈都忍唔住望多兩眼,而梁政則露出蛇腰反擊,可惜池邊威威莊思敏,日佢撞月事臨,成班女仔落水玩遊戲,佢就只可以企埋一邊,呢個時候身材豐滿白雲,一落水即時有air bag立體效果,令人噴晒鼻血,而玩遊戲時白雲重越玩越high,竟然請同場陳國峰拳頭食波餅,白雲入水後搶晒鏡,另一位同佢差唔多肉地蔡慧欣,即時好醒目咁潛埋去白雲身邊,上水後重形影不離,組成豐乳版twins,成功攝位。

豐乳組成功搶鏡,其他女仔有見及此,當然唔會執輸,好似陳庭欣就玩得好癲放,濕晒身佢,以M字腳姿勢坐池邊,動作惹人遐想,而另一邊較為斯文沈卓盈,烏低身拉其他人上水時,即時拋出北半球宴客,不經意一露已經贏盡大家焦點,呢個時候因為冇份落水而俾人搶晒風頭莊思敏,一個絕地反擊,90度烏低身扶起跌低白雲,即時晒出人字波,唔使濕身都可以增加曝光率,胸大一樣有腦。

放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()