謝天華貓到十字步,要由醉得嚟尚算清醒嘅洪天明,以及樂易玲老公陳君毅,做左右護法夾住佢走,肥苟就叫洪天明搭實佢膊頭,幫手引路。
同你吟一吟
樂易玲生日 謝天華醉攬肥苟
因為大前年廉署向無綫高層展開調查,搞到年年生日,收禮物收到手軟嘅無綫製作資源部總監樂易玲,唔敢大搞壽宴,家陣風聲冇咁緊,壽星女老公上個禮拜三晚(六月二十六日)响中環 ifc包下酒吧,幫老婆大肆慶祝。

同肥苟咬兩句耳仔,謝天華已經有所動作想攬佢埋身,肥苟一手護胸,一手捉實洪天明示意救命。

當晚群星到慶,陣容勁過台慶,包括已經離巢嘅佘詩曼、三哥三嫂、謝天華、吳卓羲、苟芸慧等,就連响清遠拍緊《巾幗梟雄 3》嘅胡杏兒都趕返嚟香港,同樂小姐賀壽。
生日派對,美酒唔少得,一早到場嘅謝天華,未散席已經貓到眼都擘唔大,影大合照更攬實洪天明老婆周家蔚,轉過頭同肥苟咬耳仔,居然想將對方攬埋身,好在肥苟醒目用手擋實心口,洪天明就企响旁邊拉開謝天華。
醉到不似人形,仲有大俠徐少強。當晚飲到面紅紅嘅樂小姐親自送佢出門口,徐大俠忽然攬實壽星女面貼面,仲發酒瘟大大聲叫樂小姐收留佢仔仔徐偉棟响無綫。徐大俠酒醉三分醒,識得幫仔仔搭路,至於樂易玲等二朝瞓醒仲記唔記得有件咁嘅事,難講!

飲大兩杯會攬人嘅仲有徐少強,攬到樂易玲同佢面貼面。

樂易玲話叫咗班星嚟玩唔使買禮物,不過湯盈盈、 Toby同已經唔係無綫人嘅阿佘,照樣一人一袋拜見壽星。

由清遠趕返香港拜壽嘅胡杏兒,由於要趕夜機走人,同胡定欣、黃智雯嚟到生日會冇耐就要走人。

撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()