社交圈
同場較量
人比人,比死人,但娛樂圈勝在有比較,落差大先夠八婆、夠吸引,有相為證。

高䠷 vs肥矮
上週五, ball后薛芷倫穿一身金色超低胸裙,出席馬德鐘和太太張筱蘭的瓷婚晚宴,同場遇到薛家燕,正所謂同姓三分親,她即主動要合照, Fanny說:「好難得遇到又係姓薛。」唔企埋猶自可,一拍埋就呵呵呵!高矮就話天生啫,但肥同瘦就真係靠各自修行。
艷肥 vs清瘦

上週五東華晚宴,身為主席的賭王三太陳婉珍帶埋兒子猷啟(中)出席,她與主禮嘉賓林鄭月娥都穿旗袍來貼題,一個濃妝艷抹,一個淡描蛾眉,拼埋一齊真正環肥燕瘦。但三太的身形遠不及她兩個女超雲和超蓮的愛情生活吸引,「我係睇報紙先知,對超雲復合 no comment,吳克群做女婿?嘩,你哋快唔快啲?」
甩難 vs不捨
同樣剛甩拖的余文樂及謝婷婷,上週四齊擔任寶馬車展嘉賓。當晚余文樂還未公布已跟吳雨霏分手,全程談笑風生,更好戲地笑答關於拍拖問題,「唔好車震,好傷避震。」反觀謝婷婷提起四年情的安志杰時愁眉苦臉,「我仲愛佢,有時諗起都會喊,唔係話放低就放低。」

 

禮前 vs禮後
田北辰上週六又嫁女!大女田植恩同做社企的教友謝惠敏拉埋天窗,有了上月嫁三女經驗,田二少一早到聖約翰座堂打點,「個女俾我困喺葵涌(公司)十二年,冇機會識男仔,呢個都係喺教會識。」當日天氣熱到無風,連教堂內六百多位賓客均汗流浹背,禮成後新郎哥熱到不停抹汗,新娘子連頭髮都走晒樣,都幾狼狽。

抹住汗的新郎哥見太太頭髮散亂,即出手幫佢整番靚靚。

大膽 vs驚青
澳門威尼斯人舉行恐龍展,歐陽妙芝話八歲的大仔方玉丞是恐龍迷,所以上週六專登帶他與細佬玉亨來看。大仔一入場興奮到要跟每隻恐龍合照,但五歲細仔聽到恐龍叫聲便驚驚,雙手掩耳攬實菲傭(圓圖)。兩個仔性格迥異又常鬥嘴,日日激到妙芝噴血,「我以前好斯文,依家係潑婦罵街。」

童真 vs老積
一向招積的呂良偉兒子呂善揚由媽媽楊小娟陪入場,十歲人仔天不怕地不怕,話之身邊的李樂詩(左)三歲半大仔 Maxton郁唔停,佢就老氣橫秋似葉問上身,落到台又老練地話:「我放暑假會去美國同澳洲,阿媽,你同我做住訪問先。」然後不理小娟就自己入場。

我係葉問!(設計對白)

Maxton見到恐龍即手舞足蹈 high到爆。

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()