孫佳君「年紀大整容好正常」有需要就整:少少執啫

娛樂圈整容風氣愈來愈普及,不少女星都不介意公諸同好,繼早前歌手李玟承認整容後,藝人孫佳君亦坦承自己有「整容」,更曾開刀去除疤痕,她認為只要有需要就可以整容,只是切忌過火,她也時刻提醒自己別上癮!



孫佳君大方承認有執吓靚樣,但不會過火。

前晚手錶品牌BALL Watch波爾錶舉行「BALL for BMW新錶發布酒會」,出席嘉賓包括馬德鐘夫婦、傅明憲,以及丁子高等,而富商趙世曾女兒趙式芝亦出席撐品牌太子女兼「太太」楊如芯場。其中孫佳君透露忙於宣傳新電影,電影中飾演按摩師的她,現實生活中也很喜歡按摩,因此夢想開按摩店,其後邊說邊坦承整容,她說:「我上星期先去完深圳按摩,(有冇人認得你?)冇呀,我冇化妝,(之前畀人話膠面整容所以唔認得?)我都唔知點解啲人話我膠面,其實我都係少少執啫,(邊度?)皮膚,我有打botox去皺紋,各類部位都試過,但都係有需要先打,冇需要唔會打,好似要拍戲就唔會打,因為拍戲要面部表情,始終打完都會冇咁自然。」

自爆開刀除疤

她更自爆曾開刀做過去除疤痕手術,但哪部分就不肯透露。問到有些人整容上癮?她說:「我諗都會,我見過有啲人做咗真係好靚,所以我成日提醒自己唔好過火,有需要先整,(點樣先係有需要?)總之有日起身覺得唔滿意自己個樣就可以整。」說時大方坦白!


王馨平宣布剛簽了新的內地經理人。

「太太」楊如芯是品牌太子女,趙式芝(右)自然要撐場。

馬德鐘與太太張筱蘭出席活動有影皆雙。

馨平嘉穎友好

而同場的王馨平就擔任表演嘉賓,她透露剛簽了新的內地經理人公司,稍後會拍劇和唱歌;對於早前有人冒充是周慧敏的內地經理人?她聽罷說:「我自己都要好小心,所以要高調宣布。」記者問到舊愛鄭嘉穎在內地爆紅,可會介意一起合作?她笑說:「其實我同佢私底下係朋友,兩個月前我哋先一齊食飯!」

文:名人組

「年紀大整容好正常」

孫佳君認打針去皺 

■孫佳君最近被指膠面,她表示不抗拒整容,並承認曾注射botox。

孫佳君、王馨平和趙式芝等前晚在中環出席波爾錶活動,孫佳君表示準備忙宣傳新片《重口味》,在片中演骨妹的她喜歡按摩,想開按摩店,朋友有興趣投資,可惜香港租金貴及難找好師傅:「唔需要太多資金,最重要係留住師傅,我去過堔圳大場揼骨,冇人認到我。」

「做過去疤手術」

體比一年前瘦咗啲,執少少,都係執皮膚。」執少少有何意思?她說:「試過botox去皺紋。」打在哪個部位?她說:「各類型都有。」現在有沒有打botox?她說:「冇,怕拍戲做唔到表情。」她即場示範皺眉,成功做到即興奮地說:「仲得!」她避談會否怕變膠面,只說:「搵好醫生,年紀大整容好正常,唔好太多就得,唔明點解俾人話我膠面,係natural(自然)。」

可有整容?孫佳君「o殊」一聲,以不抗拒及有需要會做來迴避問題,但現在沒有需要。問到她會否接受代言整容公司?她說:「OK,諗吓靚唔靚,喺香港試過打botox。」可會怕上癮?她說:「都會㗎,冇乜問題。」如果整容會承認?她說:「可以認,冇問題,喺身上做過去疤手術。如果一起身,覺得好唔滿意自己個樣可以去整,唔抗拒。」追問她不怕變膠面人?她說:「見過人整到over,要搵自己適合嘅嘢。」現在是天然?她說:「very good!」



■性感的Jocelyn(右二)攜夫支持趙式芝(左二)與楊如芯的手錶品牌活動。 

■馬德鐘努力保持身形拍新劇,減少外出食飯。 

■now TV主持人黃幗頤性感谷胸現身。 王馨平再作戰

同場的王馨平收大利是擔任表演嘉賓,並宣佈簽了內地經理人公司,會演戲及唱歌,昨日已飛往上海出席上海電影節。問她是否復出?她說:「一直唔係業餘,唔係玩玩吓。」拍劇與否要視乎劇本,滿足感比酬勞重要,有好作品不介意不收錢。問到若與舊愛鄭嘉穎合作?她說:「冇人提出過,冇諗過,私下係好朋友,兩個月前食過飯。」

同場的馬德鐘將拍攝無綫劇《飛虎2》,在橫店拍劇,會減少外出吃飯來保持身形。問他不外出令老婆安心?他說:「橫店狗仔隊好厲害,社交係正常,唔係男就女,為健康少飲酒。」

採訪:盧妹

攝影:陳志嵐



■王馨平簽約內地經理人公司,表示未有人拉攏她與舊愛鄭嘉穎合作。 

■馬清偉與女友Winnie拍拖多年,恩愛如昔。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()