插圖: Wendy 

揞名爆

「講唔正」「鼻高高」 為上位姊妹決裂

唔講大家可能唔知,公仔箱入面嘅「講唔正」同「鼻高高」曾經好 friend㗎!你問點解?咪因為佢哋都唔妥某「數字高層」,覺得人哋錫晒花旦「鴨仔」,俾晒啲獎佢。大家有共同嘅敵人咯,自然就變咗老友啦。呢兩位呷醋姐仔仲試過喺一班相熟傳媒面前大數「數字高層」,同仇敵愾,數得幾興奮呀!嗰時「講唔正」仲同「鼻高高」約定,大家都唔續約,一齊向外闖。

 

之但係,娛樂圈入面嘅友誼,好多時都好脆弱嘅!無幾耐,「鼻高高」同公司又傾得成約,仲傾埋個獎返嚟㖭。因妒成恨,姊妹決裂,就梗㗎啦!依家兩個人無偈傾㗎!「鼻高高」上咗位,而唔聽話、做戲又唔係掂嘅「講唔正」呢,喺公司無乜人理。好彩,佢有個有米嘅另一半,咪繼續扮唔志在續約,實情就想扭計攞獎囉。

 

邊個係「講唔正」? 1.選美出身  2.外國返嚟
邊個係「鼻高高」? 1.鍾意嫩口  2.眼大大

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()