6月 16日眼泛淚光之後萬綺雯更扁晒嘴,眼泛淚光,場面感人。 

滾熱辣

機場獨家 橫店連打十日傷腰患 萬綺雯激動攬老公

轉投無綫只有一年的萬綺雯,已完成三套擔正女主角的劇集,受寵程度比一眾「親生女」還要高,就連樂小姐都開口讚:「我好鍾意佢!」
被力捧的萬綺雯當然搏到盡,結果六月初到橫店拍《食為奴》時傷到腰部舊患及左腳。為免拖累進度,飾演打女「紀慕雪」的萬綺雯忍痛打足十日。
上周日( 16日)萬綺雯由杭州返港,一臉倦容的她步出閘口,見到前來接機的老公陳十三即時變臉,仲攬實老公爆喊。拍打戲雖然辛苦,但有老公呵番,蚊蚊冧晒啦!

 


打到飛起萬綺雯月初去橫店拍外景時,有不少高難度動作,她都堅持親身上陣。為了效果更好,蚊蚊更拒用替身。 

42歲的萬綺雯加盟無綫一年,劇接劇套套做女主角,極速入屋深得觀眾寵愛,所演的劇集收視又不錯,已被無綫視為福將。人紅自然要付出代價,早前本刊獨家披露萬綺雯脊椎移位,連踎低這個輕巧動作都流露痛苦表情。估不到事隔不足三個月,她為拍《食為奴》再次傷及腰患,知情人士透露:「蚊蚊(萬綺雯)做紀慕雪要打到飛起,未上橫店之前喺電視城拍廠景已經拉傷咗,去到橫店拍外景又不停打,雖然劇組安排咗一男一女替身俾佢,但蚊蚊大多數都親身上陣。佢都知自己事,一早同監製講明唔吊威也唔打筋斗,如果唔係仲傷。」

即場撒嬌

萬綺雯在橫店日打 14小時,導致周身傷,但據知無綫為慳錢,由原本拍 16日的戲份,濃縮到 10日完成,休息唔夠,令萬綺雯身心疲累。周日( 16日),她終於拍完《食為奴》由杭州返港,老公陳十三一早去機場搵定個靚位接老婆。下午二時左右,萬綺雯步出機場閘口,一見老公即時飛撲埋去攬到實,其間仲真情流露哭起來,連有記者在旁拍照亦不知道。陳十三見萬綺雯如此激動,左手攬住她輕拍幾下,還細細聲在其耳邊安撫,場面溫馨。
據知萬綺雯返港後即找相熟骨醫治療,先治療腰部舊患,避免腰傷惡化。周二( 18日)約下午四時,萬綺雯單獨駕車外出,先到西貢市中心的花店買花,再到附近一個海灘漫步吹吹風。雖然老公不在身旁,萬綺雯依然樂在其中,不停龍友上身喪影相,又表現少女情懷在岸邊拾貝殼,如是者一個人 hea了個多小時才駕車回家,相當優悠。


旁若無人周日( 16日)下午二時,萬綺雯在橫店拍完《食為奴》由杭州回港,見老公陳十三來接機,萬綺雯懶理旁人目光,撲埋去攬到老公實一實。 

顯風度陳十三盡顯男士風度,車埋同蚊蚊一齊返港的男演員,仲幫手搬行李。 

含苞待放萬綺雯激動喊完,終於發現記者,個樣即時變得含苞待放。雖然已係老夫老妻,兩人仍保持熱戀狀態,仲十指緊扣大方合照,真難得。

橫店由朝打到晚

萬綺雯在新劇《食為奴》演打女,飛天下海在所難免,月初遠赴橫店拍外景連打十日,新傷加舊患兼冇得休息。


萬綺雯與張繼聰在戲中都是打得之人,兩人亦有不少對打戲,講姿勢萬綺雯算有板有眼,揸起刀亦好有氣勢。 

橫店其中一場打戲,就是對決七尺「巨人」,由於拍這場戲一直落雨,結果打足三日先拍完。 


原本在橫店要拍 16日外景,但最後濃縮成 10日,結果蚊蚊有時要由朝拍到黑,唔辛苦就假。 

自製浪漫

在橫店工作十日,萬綺雯不時掛住老公陳十三,更在房內以小蠟燭 D.I.Y.一個心心,上載微博晒恩愛。


肉搏袁偉豪

在新劇《好心作怪》中,萬綺雯飾演三哥苗僑偉老婆,兩人初時非常恩愛,後因三哥換咗黃宗澤個心,導致性格大變,夫妻感情轉淡,令萬綺雯出軌去勾人老公做狐狸精。劇情下星期開始入戲肉,萬綺雯同細佢十年的袁偉豪連場激吻加牀戲,兩人在車廂內咀到忘我境界。簡直係挑戰電視尺度,有幾激?搞到萬綺雯要打俾老公報定案囉!為交代萬綺雯同袁偉豪發生關係,事後會有一場萬綺雯出浴戲,雖然只有 5秒,但有露肩兼濕身,算係佢拍電視劇以來嘅一大突破。

老公呷醋

萬綺雯同袁偉豪拍激吻戲,連老公陳十三都在微博抽水笑老婆,表示期待演出。


旅行造人

老公陳十三雖然有工作在身未能陪行,但兩人已約定下月重遊峇里,享受陽光海灘。現階段待陳十三安排好製作公司的工作才可放假,萬綺雯亦要出席多個《好心作怪》的宣傳活動,完成工作後兩人便會四處旅遊,亦會為生 B作最後衝刺。
連拍三套劇的萬綺雯曾表示,她在《好心作怪》的角色情感複雜,幾乎每日開工都要喊,需要慢慢抽離角色,免得日後有情緒病。如今拍《食為奴》又傷及舊患,身心受創的她絕對需要休息。據知樂易玲早前曾找萬綺雯傾續約一事,並極力游說她改簽經理人合約,但她已通知無綫等她小休後才斟洽。
記者致電萬綺雯,問她拍《食為奴》時受傷一事,她直認拍得辛苦,每次拍打戲都要就住嚟打。

6月 18日獨自嘆海風


本周二( 18日),萬綺雯頭戴鴨舌帽身穿長裙,先到西貢市買花,再手持凍飲去西貢海邊吹風,引來遠處的「拖狗男」眼望望。


拾貝殼

萬綺雯在海邊漫遊,突然見到沙灘上的七彩美麗貝殼,即踎低研究,之後仲用紙巾包好拎返屋企慢慢欣賞。

蚊咬蚊蚊

在沙灘吹風個多小時,萬綺雯非常享受這種生活。雖然已着晒長裙保住長腿,但玉背失守被毒蚊咬了一口,搞到背脊又紅又腫。

大師級作品

萬綺雯難得在沙灘執到靚貝殼,又影到香港近日少見嘅藍天白雲,當然要上載微博同大家分享。

 

記:記者萬:萬綺雯
記:係咪拍《食為奴》時觸及舊患拉傷咗?
萬:拍打戲係辛苦啲,我同導演夾咗,所有動作最好用右邊,踢腿都用右腳,紮馬嘅重心都喺右邊,唔想再令左邊舊患惡化。天氣變時腳好痛,好慘。
記:你有冇用替身?
萬:有預備替身,但導演同我商量過,親自上陣效果好啲,通常個武指示範一次,我就跟住做。除咗打幾個筋斗嗰啲我做唔到,其他都係我自己做番,勁唔勁先?哈哈!
記:你喺機場攬住老公喊喎?橫店拍得好辛苦?
萬:眼濕濕之嘛!我哋十日冇見梗係掛住啦!撒吓嬌都要嘅!
記:嚟緊係咪放長假去旅行順便造人?
萬:我會放假休息吓,去旅行就必然啦!我最鍾意陽光海灘,起碼秋天先再開工呀!
萬綺雯當務之急是先醫好腰患,話唔定去完旅行多個「十三仔」,好似陳茵媺咁長休等做媽咪呢!

十三年情不變

萬綺雯與編劇老公陳十三結婚 13年,雖然未有所出,但兩人勁恩愛,經常出外旅行享受陽光海灘。


花之家

萬綺雯養了七隻貓外,還愛種花,她將西貢北潭涌村屋愛巢布置成小花園,特別是天台,每一角落都有大小不同的花卉。


撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()