唔驚,我仲有大把貨……㗎呵?(設計對白)之前, 34歲嘅廖碧兒被影到戴三條姻緣繩催運。呢日(周二),佢忽然兩手空空,又話依家擇偶唔使有錢,只要鍾意小朋友同錫自己喎。 

媽咪姐

致 Big兒 廖碧兒

親愛的,最近係咪覺得胸口有啲鬱悶、心煩又氣躁呢?唔好誤會,我哋並唔認同 FB嗰個萬人 like、寸你帶旺前度嘅 post㗎。咳咳……或者咁講啦!我哋至少唔認為「北上威」係因為離開你,先會又紅又揸到隻國產「女神股」囉。 Btw,你哋都散咗 N年啦!況且,「北上威」近年無論喺事業定愛情上,都轉咗 market。我哋唔同,政府日日話「家是香港」嘛,我哋撐硬港女,最憎逼「廣東道」㗎!

 

至於錯過咗「筍盤陳」呢點,你話:「唔覺得喎,大家都唔同步呀,最緊要搵到啱嘅人!我依家開心工作。」哦……咁你哋的確唔同步。散嗰時,「筍盤陳」又未搵到三千萬買大埔獨立屋,點襯得起身為華姐冠軍嘅你先!明㗎。明㗎。只係你估唔到「豪門林」原來真係得度門(記得嘛?你揸匙開過㗎!俾人影咗㖭),根本無嘢揸手啫。
算吧,俱往矣。你講得啱,「每個人有自己嘅路,有自己愛情目標。」向前望啦! Come on,你唔差喎,至少比《求愛大作戰》嗰班「女神」高幾班!反正都係港女,你有名我哋叫,笑容(唧出嚟都算!)同身材都 big啲喎。
不過呢,「筍盤陳」阿媽講揀新抱又真係講得好,「靚唔靚好閒啫,最重要係佢心地好!」老實,我哋梗 like索女嘅,但正所謂紅顏易老,相由心生,種善緣得好運,共勉之呀!靚女(依家都仲係嘅)。

一群挑通眼眉的「筍盤」上

長期四萬

廖碧兒俾人話受陳豪結婚打擊,喺橫店拍劇神不守舍。周二( 18日)佢終於返香港出席寵物節目記招,全程 keep住笑到四萬咁口。 Well,但睇吓其他兩位主持嘅表情。碧兒,你會唔會交多咗戲呀?

吔蕉補番

世上除咗媽媽,仲有爸爸好!呢日廖爸爸負責做司機,車阿女去記招,之後車咗佢去銅鑼灣。趁廖碧兒上樓睇寵物,廖爸爸仲「嗱嗱聲」去買袋蕉俾阿女食㖭。



廖碧兒換咗套低胸豹紋裝,喺樓上寵物店睇鸚鵡,落樓時,唔停咁笑住望鏡頭。然後飛身跳上阿爸架車。盡咗力㗎嘞! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()