So Comment

Last Call燒肉油豬腸粉 七十一肥仔腸粉魚蛋

快!快!快!!!
快乜得㗎?快啲去元朗食七十一肥仔腸粉囉!點解?肥仔佢兩公婆,半世人就係對住啲腸粉,由街邊剪腸粉剪到入鋪仔。鋪租又要加了,於是決定剪埋呢個零月,到 7月中 8月就退休,䟴䟴腳了!

元朗人真係唔使瞓……夜遊人天堂!

如果我後生時,我諗晚晚入元朗,後生時真係冇日冇夜!晚晚四圍蒲,蒲完 happy hour去食飯,食完飯一係 disco、一係劈酒,一間打烊又去第二間,玩到冇嘢玩,喺九龍就去美麗華酒店樓下 24小時 coffee shop,不過非常唔鍾意,因為好雜!喺香港就一定係去 Hilton eat street食啫啫雞煲飯!坐得又舒服,人又斯文。總言之,唔玩到「雀仔叫」都唔返屋企。哈,好多時打麻雀,打幾多圈呀?打到「雀仔叫」啦,都費事講幾多圈!
而家元朗真係可以話夜遊人天堂。香港、九龍都已經好難搵啲 24小時開嘅鋪頭,來來去去都係翠華,冇趣。但入到元朗,真係乜都有,三、四點仍有雞煲、酒吧、潮州打冷……燈火通明!真開心!由中環去 40分鐘,九龍 30分鐘,一於元朗一夜遊。
七十一肥仔並非由七點開到十一點,亦非「 7-11」咁開 24小時,乃係由下午三點開到凌晨三點,上半由肥「佬」看檔,下半由老婆看檔,我鍾意老婆畀的汁醬多啲。


腸粉

而家已好少地方自己做腸粉,大多批發返來。好彩肥仔都識貨,搵一間叫潘記的供貨,腸粉好滑,少少煙韌。
腸粉事小,汁醬事大,全部醬料係肥佬老婆自己調的。非常聰明,麻醬好稀,豉油唔鹹,芝麻好香(我不落甜醬和辣醬的)。咁點解我話佢聰明呢?因為其他麻醬多數很杰,只能在腸粉面鋪住。但係肥仔啲麻醬稀到可以同豉油撈埋一齊,咁你一定要將腸粉自己撈一大輪,真係一大輪,等豉油同麻醬都在腸粉上了顏色,再 make sure腸粉卷中亦有汁,咁你食落去就內、外、中都有香香的麻醬和豉油。
不過,最精彩都未講!我從來都未食過腸粉係咁味的——有少少煙燻味的,但又好 subtle,好鬼佬 feel,一啲都唔似食緊廣東腸粉,究竟係乜味呢?肥仔老婆好驕傲地細細聲話:「包你估唔到!係燒肉啲油!」嘩!真厲害,好香好正!真係一世都食唔到咁正嘅香味!一間連位都冇,大家都拎住隻碟喺十字街頭企喺度食的腸粉,竟然係天下美食。每次入元朗,就算飽到嘔都要去鏟碟腸粉,大家仲唔去,就一世都冇得食了。所以快!快快!唔係走寶!
「再一次證明所有好食嘅嘢,都係冇益的」!!


 

七十一肥仔腸粉魚蛋
地址:元朗教育路 25號 A
電話:從缺

 

蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。


攝影:蘇施黃

arrow
arrow

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()