同外籍男友拍拖 3年,終於修成正果,待嫁嘅李蕙敏,神采飛揚。媽咪姐祝你早日生 B,做靚媽吓! 

媽咪姐

婚前中醫調卵 李蕙敏:「生唔到就收養!」

近排娛樂圈喜事連連,好似陳豪咁,結婚生仔一鋪過!而就嚟做 10月新娘嘅李蕙敏,呢排唔單止為自己件婚紗絞盡腦汁畫設計圖,仲靜靜雞去睇中醫調理身體,養好啲卵子,希望為第日生 B做好萬全準備。

 

講時講,情路兜轉多年嘅李蕙敏,真係忽然遇真愛,仲話會喺英國古堡行禮,浪漫到暈!而且講到明婚後不設防,同老公仔努力造人。不過 43歲嘅佢,就算即刻生,都已經係高齡產婦,所以呢排密密去睇中醫用中藥同針灸保健,希望早啲開始調理身體,婚後一擊即中!李蕙敏仲同媽咪姐講:「我同未來老公都好鍾意小朋友㗎!依家去紅館開個唱同生 B都係我最大嘅希望,如果好無奈真係生唔到,我哋都講定會去領養。身邊有朋友都咁樣做,係一件好平常亦好有愛心嘅事嚟。」事實上,李蕙敏細細個就被養父母領養,所以佢都絕唔介意做養母,延續呢份無私嘅愛心!


雖然嫁外國人,但李蕙敏其實係一個好傳統嘅女人!呢日特登揾助手陪睇中醫,見到女醫師時,仲不停咁問食咩藥、飲咩湯水對女人最好。 


今年 3月,英籍珠寶太子爺男友 Nicallef喺峇里島向李蕙敏求婚,婚禮預定喺今年 10月 6日於英國舉行。睇見「悲歌女王」終於有好結果,媽咪姐真係戥佢開心。

養女活得好

李蕙敏自細都以為自己同屋企人只係年齡上有好大差距,直至 23歲時,先知自己原來係養女。不過一家人一齊生活咗咁多年,李蕙敏同養父好 close,有啲咩事都會同佢傾,而大佢十幾年嘅哎吔阿哥又對佢好好,所以佢健康成長,仲入行唱歌。 03年,養父過身之後,李蕙敏就成日陪養母行街,上個月嘅母親節,仲帶咗養母去食飯㖭!


李蕙敏廿三歲時,爸爸先話俾佢知佢係養女,但父女情一直有增無減。 

擔任完老死黃偉文嘅演唱會嘉賓後,李蕙敏就更加想開屬於自己嘅演唱會,唔知呢個願望會唔會成真呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()