福山唔止演得,他亦是日本擁有最多冠軍單曲的創作歌手。 

亞熱帶

福山雅治 教壞細路

近排 TVB周日深夜重播
《神探伽俐略》第一輯,搞到不少師奶要
捱夜睇「神探」福山雅治。近日福山雅治 hit爆,除了《神探伽俐略》第二輯及其電影版在日本同步上映,佢更憑電影《然後變成爸爸》首次在康城影展行紅地氈。福山雅治外表正經,其實獵女無數,把口仲唔收,他曾在電台節目公開說:「我試過搭飛機時自慰!」真係教壞細路!

 

外表斯文的福山雅治,飾演《神探伽俐略》時就一本正經,不過他在電台主持節目時,一向語不驚人誓不休:「我試過搭飛機時自慰!」、「我係自慰之神嘅仔!」、「我下半身太瘦,搞到我『細佬』都冇乜睇頭!」 44歲人,仍然冇厘正經!
不過,講到溝女,永遠都係靚仔大晒,雖然福山雅治自稱是「小小鳥」,但他一直食女無數。多年以來,福山雅治獵女範圍廣泛,女友包括偶像派(內田有紀、木村佳乃)、成熟型(瀨戶朝香、常盤貴子)、水着女(吹石一惠、小西真奈美)及體育主播(白石美帆、竹內由惠)。而其中竹內由惠更傳出與福山最近好事近。畢業於名校應慶大學的竹內由惠,入行前已經係校花,佢醒目在識得行奶奶政策,成功取悅福山阿媽。

再做伽俐略

《神探伽俐略》第一季女主角係柴崎幸,第二季就換咗吉高由里子(右)。雖然佢得 24歲,後生過柴崎幸 7年,不過樣貌同名氣就輸晒。第二季於 7月 6日喺 TVB有得播,邊個好啲到時分曉。

 

電影版《神探伽俐略 2:真夏方程式》 6月 29日香港、日本同步上映,福山 26日起更訪港三日。電影講福山去到沒落小鎮,在查案之餘仲遇上一名麻煩細路。

專食嫩口


吹石一惠係水着女出身,不時拍寫真大騷 E奶。 

早年福山揀女都係睇樣貌,後來年紀大見識廣,就鍾意出名身材好的小西真奈美及吹石一惠。不過最近一年他又轉口味,轉攻斯文可愛型的女主播竹內由惠,唯一相同的,就是女友都細佢至少十年。

吹石一惠●細 13年


12年分手 

31歲的吹石一惠,去年曾被拍到上福山屋企過夜,不過福山死口唔認拍拖。兩人一度談婚論嫁,但因為福山要女方婚後退出娛圈,吹石唔肯而分手。

小西真奈美●細 10年


11年分手 

小西真奈美雖然賣性感,不過佢出道時都攞過日本奧斯卡最佳女新人。佢同福山相戀五年,奈何準奶奶嫌棄,兩人於 11年分手。

竹內由惠●細 17年


新女登場 

福山雅治去年做奧運節目嘉賓,認識 27歲的竹內由惠。竹內由惠係日本音樂節目《 Music Station》主持, J2都有得睇,大家不妨為福山幫幫眼。

做「父親」即攞獎

除了溝女叻,福山雅治唱歌都好巴閉。他是日本史上男歌手單曲總銷量及專輯總銷量冠軍,累積唱片銷量超過 2,127萬隻。有強大人氣支持,難怪他廣告價企硬 500萬港元,和木村同 grade。他的最新啤酒廣告更由吳宇森執導,認真巴閉。不過,這位型男近年面對脫髮危機,為保靚仔形象,他亦急急投資逾百萬港元植髮。都啱嘅,搞到神探伽俐略甩毛就唔好啦!
在《神探伽俐略》第二季,福山飾演的湯川學仍然是主角,不過女主角就由柴崎幸改為奀星吉高由里子。至於福山在新片《然後變成爸爸》就飾演一名爸爸,故事講述他在兒子 6歲時才知道原來當年醫院搞錯,令他錯養別人兒子,他要在親情及血緣之間作出選擇。


福山另一新作《然後變成爸爸》勇奪今屆康城評審團大獎,福山有望打入國際。 

雖然口不擇言,不過福山在日本是「入屋」男星,好似《多啦 A夢》都有將佢動畫化,佢仲係靜香偶像㖭。 

撰文:阮英維

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()