女王的嫁衣 Vivian Luk 王薇薇

曾效力於國際知名婚紗女王Vera Wang(王薇薇)工作室的Vivian Luk(陸曉雯),只用了三年時間,便當上別人至少花上五、六年累積經驗,才做到的婚紗設計師位置。

○八年Vivian回流返港創立個人品牌,她擅長利用立體、層叠的剪裁,為名人靚太度身設計晚裝及婚紗,每件起標價六萬元。霍啟剛太太郭晶晶、恒基新抱徐子淇、許晉亨外甥郭永亮太太黃兆賢等皆是捧場客。新世界創辦人鄭裕彤的長孫鄭志剛○九年結婚,太太余雅穎更找Vivian度身訂做七條裙,花費近百萬。

「好多客話我無藝術家脾氣,我會好接受客人的feedback,盡量跟足佢哋的要求。大家都有參與,是一件好sweet的事。」

Vivian最喜歡立體的東西:「我鍾意將立體嘅元素放落我設計的裙上,例如立體嘅花,立體嘅ruffle等,但其實喺裙上玩立體係好難嘅事,不過愈難做嘅嘢,我就愈想挑戰。」

啟剛細心 晶晶怕醜

Vivian的每個客人都是非富則貴,性格文靜的她,沒有一般藝術家脾氣,和她相處,令人感到舒服自在。Vivian謙稱:「我從來無覺得自己出名,我唔係好做廣告,鍾意一步一步嚟,大部分客是朋友介紹。」

去年年底,郭晶晶與霍英東長孫霍啟剛(Kenneth)結婚,便穿上出自Vivian手筆的「水立方」湖水藍低胸晚裝,Vivian笑說:「Kenneth次次都陪晶晶來試身,那件晚裝是Kenneth提議造,並決定用代表水的湖水藍色。我同Kenneth講英文,他會繙譯畀晶晶聽,我以為晶晶係跳水選手,一定好strong,原來她真人的性格係相反,好純,好靜,有少少怕醜,會為人着想。有次她等司機接她,我諗住執好個位畀她坐,她即刻話:『唔好執啦,唔使麻煩,我自己睇吓嘢得嘞!』他們每次來都慢慢睇,唔會好趕住走,晶晶又會細細聲同Kenneth講:『原來fashion咁有趣。』」

徐子淇與丈夫李家誠於2010年出席《智行基金會慈善晚宴》,身穿藍色低胸拖地長裙,貫徹Vivian一向的作風,整套晚裝裙非常有層次感。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()