買家馮女士(中)與香先生(右)本週一踩上長實總部,最終只是對着黃姓職員(左)手邊的錄音機申訴。 

財經脈搏

直踩長實 苦主埋身擊

長實單方面一句「取消交易」,令「劃時代地產投資項目」雍澄軒,極速變成劃時代的爛尾盤。買家不滿長實只連息帶本退款及只賠一萬元,不少強烈要求發展商遵守地產市場慣例:「撻訂賠雙」,甚或賠償一切融資損失。
本週一,記者跟隨買家馮女士及香先生,直踩長實總部,見證長實如何以「人肉錄音機」,繼續狂耍買家。

 

本週一早上,雍澄軒買家馮女士與香先生,在沒有預約下,直踩長江中心,要求了解雍澄軒取消交易的最新賠償情況。兩人在地下大堂及八樓大本營等了足足半小時,長實一名黃姓職員才現身。一來到,他隨即展示手上的錄音機,按下開關,施施然坐下。
兩名買家還未開始講有何賠償要求,該職員已搶先「人肉播帶」:「為咗更統一,我哋已交晒俾胡關李羅律師行的鄭律師處理,你哋或你哋嘅代表律師,可以打去同鄭律師傾。」
兩名買家申明不想與律師「交手」,因為,「佢哋係專業人士,我哋唔係,邊拗得過佢呀!」該職員只重複「人肉播帶」,並伸伸手指着錄音機示意,所有對答都已錄低。買家香先生遂直接望着錄音機說:「最好叫李老闆出嚟,對住電視講,賠番雙倍訂俾所有買家!咁就唔使傾咁多,博到七百萬人掌聲添呀,希望李老闆聽到我哋的聲音、要求啦!」


二月時長實「劃時代」拆售雍澄軒單位,買家蜂擁而至,逼爆長江中心大堂。(張國慶攝) 

馮女士原本六十萬元人民幣定期,息率達四釐四,但提早取回,十個月只收回約千八元利息。(嚴寶權攝) 

買家:「唔會就咁算!」


雍澄軒拆售時,政府辣招仍未包括非住宅物業在內,如今買家就算接受取消交易,退回的錢再投入物業市場,其使費亦已大增。 

半小時的會面在長實職員不斷重複「搵律師」下完結,其後買家之一馮女士,依照該長實職員所言,先後兩次跟胡關李羅的鄭律師電話對話,馮女士事後氣沖沖向記者大呻:「佢幾寸呀,同我講:『我哋唔會賠㗎,你有證據就叫律師嚟索償啦!』即係耍我哋啦,我啲錢唔等住使㗎,一定唔會就咁算!」
做運輸生意的馮女士,近月被李家玩得團團轉,其本業被 HIT工潮拖累,交收貨櫃已搞到一頭煙,今年二月買下雍澄軒高層單位,更讓她煩足多個月,「最初聽到話買咗就有人打理,永無租霸,諗住收租退休;點知,長實話肯造按揭嗰三間銀行,都唔願意借嘅!」為滿足銀行要求,她先以四萬元的雙倍價錢,要會計師樓加班趕起其公司賬目,但銀行仍以其要供兩部車為由拒借。
為免最終不夠錢完成交易,她把在內地的人民幣定息提早提走,「原本六十萬人仔有四釐四息,提早攞番得一千七百幾蚊息咋!少咗九成,仲有匯率呢,人仔升值呢,分幾次運番香港呢,頻頻撲撲,呢啲數我點同佢計!」最激心是上週一她剛於銀行提早贖回兩架拖頭,以應付銀行借貸要求,「哎!三點五十分俾咗錢,轉過頭四點(長實)就話取消交易。」她拿出銀行存款單證明,贖回入數時間,的確是上週一下午三時五十一分。

損失「潛力」無限


香先生坦言:「雍澄軒抵買,唐樓都要五、六千蚊一呎,所以先會加按兩樓層嚟 full pay。」(嚴寶權攝) 

開跌打館的香生當初搵銀行造按揭亦處處碰壁,最終把自住及收租物業加按,打算「 full pay」雍澄軒單位,本月九號簽下加按合約,「唔知使唔使罰息,筆錢唔用就要俾估價費。總之現在係佢提取消成交,唔退訂加賠訂嘅,我咪堅持成交囉!」
而以六百多萬買下雍澄軒唯一「總統套房」的陳先生,亦強烈要求賠雙倍訂,「買時話個單位連一百六十萬裝修,我諗住收樓後住番幾晚享受吓。又係當初趙國雄話可以自住,電視條片有晒㗎,呢啲係欺詐,刑事嚟㗎!」
做貿易公司的陳老闆原來亦為「好戰」一族,「如果要計損失可以好多,好似長實退番錢俾我,我用來買番一樣價錢嘅物業,印花稅都因政府出招而加倍啦。如果其他買家話要搵消委會搞集體訴訟,搞大聯盟,要夾錢嘅我即刻俾!」據知現時已有不少買家互相聯繫,尋求傳媒、議員、律師等幫忙向長實索償,雍澄軒買家與長實「鬥智鬥力」的第一波已然展開,其他行動將陸續有來。


撰文:鄧淑慧
資料:黃翠蓮

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()