Webber

我毒!但好笑 薑檸樂

香港互聯網創作及藝人協會班 YouTuber入面,薑檸樂算係最低調嘅一個,甚少被傳媒訪問,但偏偏 subscribers人數名列前茅。
訪問時見佢勁木訥,問一句答半句,但偏偏佢經常喺 YouTube自拍搞笑片,仲會妙語連珠,贏得過千萬 hit rate。
一身冬菇頭粗框眼鏡毒男 look,連自己都承認唔靚仔,但偏偏勁多網民 like佢。做網絡紅人,唔一定要靠樣!

Webber's Profile
薑檸樂

年齡: 24
職業:待業
拍片資歷:約 2年
YouTube Channel: gingerlemoncola
作品數量: 90(只計自己 channel,另有大量合拍片由他人發布。)
總 hit rate:超過 1,091萬
Subscribers:超過 81,000

點解會做 YouTuber?


個人最高點擊率作品係改編《多啦 A夢》主題曲寸爆亞視嘅〈亞視主題曲〉,共有逾 81萬 hit rate,亦係佢最成功嘅改編歌詞。 

我之前做會計,但其實一路好想做填詞人,先至會開 YouTube Channel,搵人唱我啲改編歌詞,再放片上 YouTube,跟住連工都辭埋。後來拍埋搞笑片,無非係想引人睇我啲詞,點知啲人鍾意睇我拍片多過聽我填詞;而我又識落一班識作歌嘅網絡歌手,嚟緊會搵佢哋合作寫原創歌,希望做到正式填詞人。

你覺得自己靚唔靚仔?點解會親自出鏡拍片?


加入咗香港互聯網創作及藝人協會,第一次出鏡就係客串佢哋個 MV。近排佢哋再有新歌〈隨街也是網絡人〉,薑檸樂都唱咗一句,但佢話自己唱歌難聽,個人作品唔會唱。 

以前靚仔啲...... 11年香港互聯網創作及藝人協會班 YouTuber拍《而我不知道呢班友是誰》個 MV時,佢哋叫我最後客串一個鏡頭,嗰次係我第一次出鏡。其實我一直好想出鏡㗎!之後無無聊聊自己做主角拍搞笑片,啲人又鍾意睇,咪繼續 keep住拍囉!

啲 viewer話你係毒男,你認唔認?


薑檸樂嘅毒男形象勁深入民心,連女子組合 As One嘅唱片公司都搵佢編導同主演微電影《毒男溝女記》,又有 31萬 hit rate落袋。 

應該係我之前留冬菇頭再加粗框眼鏡,第一次出鏡啲人就話我毒,但我覺得太膚淺喇!其實我冇一般毒男嗜好,即係睇動漫、迷 AKB48嗰啲,我全部都唔好。不過話我高登仔我就認,我有高登 a/c,雖然有成年冇出過 post,但有上去,上面啲人成日話我啲片唔好笑,話我低級趣味!

你覺得自己啲片係咪好好笑?點解會紅?


佢仲紅到俾 Snickers睇中,請過佢同另外兩個網絡紅人司徒夾帶同 HayHay合拍網上宣傳片。佢話不嬲都會同其他 YouTuber合作,試多啲唔同嘅嘢。 

好唔好笑呀?一時時啦,有啲片真係幾無聊,好似有個系列叫《退休生活》,求其拍吓我踢波、行山,啲人又會睇喎!算唔算紅呀?算啩。我諗係因為我個毒男 image好笑, YouTuber靚仔又有、唱歌好又有,但就冇人甘心做毒男,可能憑呢個人物設定我先跑出。

〈 Webber〉,每星期專訪一位網絡紅人,每星期展示一種網絡力量。


撰文:陳兆奇
攝影:彭自維 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()