張凱娸( Kiki)沙田培英中學中六畢業長髮披肩兼有氣質的 Kiki,除了鋼琴 8級外,原來還會作曲,「我好熱愛音樂,加加埋埋作咗 12支曲,有啲係敬拜神,有啲就純粹抒發吓感情囉!」 

校花校草

過渡自戀  DSE培英女王 張凱娸

近排 hit爆的真人騷《求愛大作戰》入面個個港女都自信爆棚,扮女王踩人唔留情面。
剛完成 DSE文憑試的張凱娸( Kiki)雖然只得 18歲,但年紀輕輕的她卻是沙田培英中學的大家姐, 8級鋼琴加靚女,令她成為學校風頭王,出入洗手間有女同學跟住傍實。
不過,一次失戀兼演奏級考試肥佬,卻令她自信跌落低谷險患抑鬱,如今自大女王變謙虛公主,《求愛》班港女真係要向 Kiki學習。


英文成績好的 Kiki深得老師歡心,「學校本身好重視 English drama,而我又咁有表演慾,所以好多老師都鍾意我,搵我參加啲音樂節或者朗誦比賽!」 

拍攝當日, Kiki唔該前唔該後,講到 8級鋼琴,她總謙虛說:「 8級好渣,勁人大有人在!」眼前的謙虛女生,估不到初中是自大女王,「老師覺得我有音樂 talent,所以好鍾意我,又多同學擁戴我,校內嘅學生會主席都追我,我連去廁所都有人喺出面幫我拎銀包,可能因為我比較靚啩!」

學習謙虛


Kiki除了英文好,彈鋼琴更加是她的專長,「有次鋼琴考試,咁啱喺又一城嘅中庭度考,彈嗰陣勁多人望住我,雖然好緊張,不過我好享受!」 

不過女王只做了一年, Kiki升上中二後,卻因過於自大而漸遭朋友離棄,「嗰陣發現好多同學嘅目光都唔再喺我度,仲有唔少人講我壞話,加上失戀,成個人好 down,一時之間好似跌落地獄咁,返到屋企就入房唔出聲唔講嘢,父母驚我患抑鬱症送咗我去新西蘭兩個月冷靜吓,去到我識咗好多唔同國籍嘅人同埋返教會,心靈得到安慰,慢慢開始反省自己就覺得自己好渺小,冇咩嘢好自誇!鋼琴 8級又點,大把人叻過我勁過我,點解我會咁自視過高!」


身高 5呎 5吋的 Kiki身形纖瘦,「其實除咗彈琴,我都有做 freelance model,之前做過 A& F,𠵱家就想試吓拍微電影,唔好嘥咗我啲表演慾嘛!」 

高中時的 Kiki開始改變自己的態度,但一次鋼琴考試再次令 Kiki大受打擊,「我上年考鋼琴演奏級,諗住練咁多次冇理由唔 pass,收到信個刻我真係想喊,冇諗過自己會 fail,我個人就係咁,一做就想做到最好,但其實實力只係得 6分,但係以為自己有 9分,我真係太高估自己喇!」曾經過分自戀, Kiki現立志在音樂上發展,她將會再次報考鋼琴演奏級考試,希望順利入讀浸大的音樂系,成為真正有修養的音樂人。


撰文:葉浩婷
攝影:何榮亮
化妝: Wing@Wing Limage
形象: Bryan@the Flaming 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()