FACEweekly

不凋謝的鍾欣桐

由同阿 Sa孖妹組合 Twins到各自發展,相比下阿嬌(鍾欣桐)感情路上尤多波折,不過 32歲的阿嬌自言天生樂天派,早前與韓籍男友無痛分手,即選擇在內地投入拍戲,早前更推出首張國語大碟《桐花》,寓意自己像中國南部海岸特產桐花一樣,生長能力非常堅強,甩拖?使乜驚!

大碟以花為題,講愛情觀。現實中你最喜歡甚麼花?

上年尾與吳克群合唱〈全部都給你〉後,內地作詞人吳向飛覺得我唱這類情歌好舒服,所以作出幾首如〈桐花〉的情歌給我,寓意花開花謝,隱喻着愛情有笑、有淚,剛好和分手新聞撞着,才有這種表達自己愛情觀感覺。我覺得自己倒像桐花,好快就無事,但現實我是很喜歡荷蘭特產黑色的鬱金香,好型㗎!

大碟 5個造型均由新加坡形象總監 Alvin Goh打造,最喜歡哪個造型?

我最鍾意係短頭髮的兩張,好唔似我但其實係我,哈哈,而且短到這個長度真係未試過,好新鮮。相片由 Alvin的新加坡攝影師朋友 GAN操刀,不過佢好惡呀,成日話我畀唔到佢想要嘅 pose,後尾 Alvin解話 GAN係純正麻甩佬,直腸直肚,無所謂啦,最緊要相靚。


Alvin Goh曾為荷里活明星如 Emma Watson、 Milla Jovovich及 Uma Thurman(圖)設計造型、早前又與護膚品牌 Kiehl's合作慈善相展為柏豪、吳尊、林峯等設計造型,就為護苗基金籌集得港幣 70萬。 

愛情路經歷風雨,怎樣整頓心情投入工作?

中學年代因為睇亞視萬綺雯主演的《大提琴與點三八》,覺得好有型所以玩過、比賽過。最近買了大提琴,有時間就會練番,充實自己。我同自己講,來臨 2年不會再接觸愛情,慶幸是自己遇到這麼多不開心的事,容忍度比以往高,以前好小事會發脾氣,𠵱家在內地拍戲等 7小時埋位都無怨過,咪睇睇戲中拍檔黃鴻升主演的《剩女保鏢》消磨時間囉。

2013過了大半,下半年有甚麼大計?

上半年大部分時間都在內地,來臨亦有與張智霖拍檔的電影《白狐》拍攝,好耐無返過屋企,都好掛住屋企,希望下半年盡可能回家陪家人。


撰文:陳家豪 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()