港大政治與法制 Yr.1鄭浩泓為增加神秘感, HKU Dry Club的交友聚會都會要求大家先戴面具, Owen說:「大學多靚仔靚女,好易為咗個樣而鍾意一個人,我哋就係希望大家唔好 focus喺面貌度,而係留意大家嘅性格。」 

Main Camp

助 U仔脫毒 港大男貼錢搞學界《求愛》

無綫真人騷《求愛大作戰》又熱爆,你插我係極品港女,我卻笑你巖巉,總之愈鬧就愈要睇!
別以為求愛是盛男專利,就算是十八廿二的大學生,一樣大嗌 dry爆冇伴侶。曾經同是 dry仔一名,現就讀港大政治與法制 Yr.1的鄭浩泓( Owen),就在 facebook開設〈 HKU Dry Club〉專頁,與其他港大孤男寡女分享愛情經歷,又搞交友聚會助同學脫毒識朋友,現在九間大學都有 HKU Dry Club的會員,連中學生至中女都跟實期望搵到真伴侶,原來全城齊「求愛」!

上週四( 13日), Owen在〈 HKU Dry Club〉 fb專頁吹雞邀請會員參加交友聚會,雖然最後得 3男 3女應約,但參加者都來自不同院校。有驚青 engineer仔,有口若懸河準女教師,就連剛考完中學文憑試的女生都有。
起初幾位會員怕怕醜醜, Owen見氣氛尷尬,就卒先開腔暖場:「今日聚會主要喺識吓新朋友,所以大家唔好太拘謹!」接着就帶領大家玩小遊戲,又分享各自的愛情觀,經過近 3個鐘的交友聚會,驚青仔同女教師最後都成功交換聯絡方法,相約私下再聚,成功率絕對高過真人騷。

Dry仔互相慰藉


以前 dry男Owen(紅圈)自己亦 dry過,亦試過身邊冇女,大時大節得男仔相伴,所以成立「 HKU Dry Club」希望鼓勵同路人,「其實我哋 HKU Dry Club嘅『 Dry』唔係解飢渴同生活枯燥,反而係唔滿意現狀想改變,所以無論你冇拖拍、拍緊拖,甚至一腳踏幾船,都可以係 dry,都可以改變!」 

冒出「 HKU Dry Club」的概念,搞手 Owen初初只因想找同路人吹水、 post一些網上 gag圖、笑話,當是慰藉大家。但一次 Owen在網上分享自己的愛情故事,卻惹來熱烈討論。「我開頭只係分享吓之前同 Ex(前度女朋友)啲嗌交過程,冇諗過有咁大回響。之後就開始陸續有人分享自己嘅愛情故事,漸漸 HKU Dry Club就成為咗分享愛情觀嘅基地。」

怕分手唔敢拍拖


𠵱家繽紛除了住 hall, Owen(右一)亦是國際大學生組織 AIESEC的成員,經常帶來自不同國家的交流生,到香港各處參觀, Owen直言:「喺 HKU Dry Club唔只幫到人,仲令我識多咗朋友,有時啲會員會多謝我哋畀意見同鼓勵佢哋,呢啲亦係我啲堅持落去嘅動力!」 

記者在 Owen搞的交友聚會所見, 20歲從未拍過拖、穿紅衫的港大 engineer仔 Kartin口窒窒自我介紹:「大家好,我叫 Kartin(哈哈哈)!」到分享個人愛情觀時,他突然激動說:「好憎啲人藉上莊溝女,組爸變獸父,借機會溝組女!」在場的女會員見到即 O嘴,主持人 Owen即笑笑口:「我啲 friend都係咁呀!哈哈哈!」以笑聲打完場。
在整個交友會中,女會員竟較為主導,無論玩遊戲及發言都甚為踴躍,男會員則非常被動,尤其在踩氣球遊戲, Owen要求男女會員幫手吹氣球,另一男會員 David竟在女生面前說:「我唔夠氣吹唔到!」最後只勉強吹了一個小如蘋果嘅氣球。
交友會散場後, Owen直說:「我哋大部分男會員明顯怕醜,就係畀佢哋多啲機會接觸異性先有進步,好多女會員都知道有咁情況,所以唔同一般 speed dating,會員唔係話要好飢渴,一定要溝到女,如果真係可以撮合到就當然好,就算唔得咪當識吓人。我哋暑假仲會搞多幾次交友聚會,隨時會蝕本,只要真係幫到大家都冇所謂嘅!」

求愛坦白講

唔似得《求愛》盛男盛女,句句尖酸刻薄,「 HKU Dry Club」參加者坦白得多,其實求真愛唔使扮嘢仲多人 like。

搵真愛


港大文學士 Yr.1 Bethany:全場最索在當日的交友會中,以港大文學院 Yr.1的 Bethany最索,白恤衫短褲出席,由於他是眾會員中拍拖經驗最豐富,有 4次拍拖經驗,在分享愛情觀時特別有 point,事後男女會員都紛紛向她攞電話,希望再跟她約會。 

大學的戀愛文化其實好速食,因為選擇多,分手好快識過第二個,一個正常女仔分分鐘有五、六個男仔 flirt(挑情)緊,所以一嗌交就好易俾人撬咗而分手,反而想正正經經拍拖就好難,所以我想喺度搵番啲對愛情認真嘅男生做男友!

改善兩性溝通


港大土木工程學 Yr.1 Kartin:表現生硬除了分享愛情睇法, Owen為令本來唔認識的參加者更投入,會帶領大家玩一些小遊戲,不過觀察所見,會員好多硬晒軚:「大家都係後生仔,其實一玩就好快熟!」 

以為大學識女仔好易,其實仲難過中學,中學都有間課室困住,但大學一上完堂就散水,我嗰科仲要係重災區,男女比例成 9:1,根本好難識到異性。我都想喺大學拍拖,但我自問好怕醜,我又唔想因為想溝女而上莊。

U仔網爆性經驗

HKU Dry Club在網上成立幾個月就有近 3千人 like,玩法似 fb secrets,管理員不單負責 post文,更會解答會員愛情問題,不過最吸引係啲 U仔自爆愛情史,分分鐘好睇過無綫劇集。

1.落 club又要扮矜持,想溝乖仔去圖書館啦;着到鬼咁索鬼咁低胸,望一望又話人哋變態鹹濕佬;請你飲杯嘢又話賤男想隊冧你帶你開房,其實你落 club無仔同你講嘢你仲 sad啦!

2.我真係真係好鍾意佢,同佢一齊呢一年,我真係咩都千依百順,要我做咩都肯,咩都畀晒佢,可惜原來佢只當我係 SP( sex partner),我真係想死!

Main Camp: Main Campus簡稱,意即主校園,各大專潮人潮事當然離不開 Main Campus。


撰文:校園組
攝影:何榮亮 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()