《盲探》擺明車馬係偵探片,劉華同女警 Sammi都喺查案過程中暗生情愫。雖然途中險象環生,細細聲話你聽,緊張過後都係 happy ending嘅! 

真面目

鐵三角 盲撐 Sammi 蒙眼劉華玩煮飯仔

今年夏天,有兩個劉華!
六月率先上畫,「特工劉華」(《天機•富春山居圖》)俾劇本同女主角林志玲所累,全民喪插,想挽回英名,可能要等下個月 4日《盲探》上畫,八年一遇同杜琪峯、鄭秀文嘅鐵三角陣容。
電影作品過百套,原來劉華都係第一次扮盲,為扮盲入戲,劉華上足年半堂,蒙住眼跑埋樓梯煮埋飯體驗盲人生活,咁辛苦都係為配合杜 Sir捧 Sammi做影后,呢啲咪最佳拍檔囉!

八年前拍完《龍鳳鬥》,杜 Sir杜琪峯話過係劉德華、鄭秀文最後一次合作,傷透無數影迷心。好彩,世事無絕對,韋家輝嘔心瀝血三年寫完套《盲探》,杜 Sir還是覺得劉華、 Sammi係最好,促成無敵鐵三角八年後再次聚頭。

黑媽媽煎魚

雖然為就劉華期、 Sammi又突然耳水不平衡搞到要停工兩個月,一波三折嘅《盲探》去年 9月至開工,不過劇本一早完成、男主角亦一早落實人選,所以始自 11年初,勤力過牛嘅劉華已經定期返盲人學校上堂,專人指導由行路、食飯、認字開始,從頭學習做盲人。
唔只上堂努力,落堂後劉華仲有功課做,自發烹飪盲人飯:「我試過返屋企熄晒燈、蒙住眼煮咗餐飯,炒埋菜、煎埋魚添。要親身嘗試,先至知冇咗對眼幾唔方便,同埋點樣靠其他感官,好似味覺同嗅覺嚟感受啲菜同魚到底熟未。嗰餐飯最後結果係……都食得落口嘅。」劉華咁肯講家居生活,都算破天荒。


雖然拍攝電影用唔着,劉華喺香港盲人中心學足半年,都學識 26個英文字母和好多中文盲人凸字,勁敬業! 

劉華為咗體驗盲人生活,仲自己返屋企摸黑玩煮飯仔,煲飯切菜落鑊煎魚上碟,全程蒙眼仲自稱食得落口。 

年半以來一有時間就上香港盲人中心向專人求學,劉華話最難忘係開晒眼同盲人導師鬥跑五層樓梯,竟然跑輸。

無敵友誼波

《盲探》劇情係話意外失明嘅神探劉華帶住女警 Sammi一齊查案,尋找陳年失蹤少女秘密。唔只係入行以嚟第一次做盲人,劉華角色仲衰衰格格搵人笨,經常老點 Sammi做跑腿。
雖然係女主角,上山落水揸車玩槍幾乎所有動作戲都落喺 Sammi一個身上:「相比起上次合作已經隔咗八年,不過我同華仔合作得仲流暢仲開心,因為互相信任,互動起來就更加夠膽更加用力。我覺得我哋兩個好似打波隊友咁,我交個波畀佢,佢可以用好適當嘅力度打返嚟,咁樣拍出嚟嘅戲,一定又好玩又好睇。」劉華同 Sammi玩到男女混雙咁又默契,吸引力確係多過林志玲好多嘅!


週日(16日),《盲探》班底齊頭現身上海國際電影節,杜琪峯明撐 Sammi一早係心目中影后:「《龍鳳鬥》香港電影金像獎沒有把影后給鄭秀文,我氣了十年!」 

《盲探》華仔係失明警界前輩輔助 Sammi查案,無論動作場面定心理重頭戲大多落在 Sammi身上,難怪有報道指杜 Sir今次明捧 Sammi做影后。 

聽晒劉華話投入受害者角色查案,在《盲探》中狂換三十個造型, Sammi話最難係身為哮喘患者要煙駁煙。

鬧自己

《盲探》下月 4日上畫,全城期待,可惜早一個月登場嘅《天機》就惹來罵聲四起,被中港觀評影評一致抨擊,導演過新、水準未夠、一味扮荷里活動作片,以明星、花瓶同 3D效果大堆頭吸客,但故事線薄弱老土……搞到上週專程去上海參加上海電影節為《盲探》宣傳嘅劉華都要焗住向內地傳媒道歉:「我是那種高估自己眼光的人,以為甚麼片子到我手中都能拍好,其實選片是我最大的缺點……你們知道,我一定不是在說《盲探》。」不過咁鬧法,都可以在國內三日票房過億,咁未上先贏口碑嘅《盲探》咪……


有特工劉華配搭「華女郎」林志玲、張靜初,有動作有激情有神偷仲玩埋 3D,《天機•富春山居圖》就被強國影評、觀眾評為年度爛片。 

天機內地上畫首日已經狂收四千五百萬,不過個個睇完都鬧。 

採訪、撰文:娛樂組 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()