Beauty Hunt

優良血統  AGA 江海迦

新人要入行,除咗家底要厚外,圈中有熟人更加好辦事。今年環球新人 AGA(江海迦)就有容祖兒御用監製舒文做伯樂,過去 4年勁唱 Live騷特訓,到今年先正式殺入樂壇。
有 1/4西班牙血統的 AGA, 25歲女亦繼承西班牙人樂天性格。未出道前已幫歌手作曲的 AGA,去年曾為吳雨霏作〈我願意〉兼唱 demo,聞說 Kary聽完她唱的 demo後,已周圍同人講:「點解佢唔入行嘅?」簡單一句肯定,已夠 AGA high爆!

中五畢業後做過空姐的 AGA(江海迦),有一半西班牙血統的父親亦是音樂人,令她自細便熱愛音樂,鋼琴結他難佢唔到。因為一次 Live騷演出,容祖兒監製舒文更睇中佢,簽做歌手,在各大小 Live騷和為其他藝人作曲兼唱過 4年 demo後,終於有機會入行。 AGA說:「父母嘅事我唔想多講,其實我都唱咗 4年 Live騷啦,街頭同商場都唱過,可以得到多啲舞台經驗,我都有幫其他 artist作歌同唱 demo,除咗 Kary讚過我,之前幫 Fiona(薛凱琪)作〈 Better Me〉,佢仲 send咗封信話多謝我,我覺得好 warm好開心。」




AGA第一首派台歌〈哈囉〉,喺商台 903最高上到第 2位,新人嚟講算唔錯。

最熟林德信

音樂底厚又有舒文睇住, AGA唱功唔使懷疑,不過同期太陽娛樂新人 J.Arie(雷琛瑜)又係 sell唱得, AGA話唔怕比較。
「我最鍾意 R&B同 Jazz,其實我未入行已經識 J.Arie,佢首歌〈第一志願〉都係我鋼琴老師作畀佢嘅,希望大家可以一齊努力,我暫時最熟都係林德信,佢好搞笑,希望可以同佢拍吓電視喇,因為我真係好鍾意睇戲!」


AGA(左)第一次出席無綫大騷,就是上月的《萬眾同心公益金》,難得環球同無綫成功破冰, AGA算是揀啱時間出道。 

AGA有名監製舒文(左)睇住,又唱過不少 Live騷,夠晒經驗;而她跟同門林德信最熟絡,有冇俾師兄電親先? 

全名: Agatha Kong江海迦
年齡: 25歲
身高: 170cm
微博: AGA-(粉絲人數: 935)
YouTube: AGAmusiclive
Instagram: agaseen(粉絲人數: 508)


採訪:魏紫嫦
撰文:娛樂組
攝影:范仲良
髮型: Hei@Xenter

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()