兩個城大仔膽粗粗去台灣環島,咪以為佢哋踩單車好叻,譚嘉傑就話:「我住沙田屋企有單車,不過唔係成日踩,咁啱有單車鋪贊助我哋,我哋先有架 pro.啲嘅單車咋!」黃英傑城大資訊系統學系 Yr.3(左)譚嘉傑城大中文系副學士 Yr.1(右) 

U Spy

城大仔念亡母環台踩車籌款

畢業旅行( Grad Trip)係大學生指定動作,不過 spy八到城大有兩個劍擊隊嘅猛男唔係齋玩咁簡單,喺 18日嘅環島單車之旅中,除咗約其他台灣大學做劍擊交流之外,最主要係透過踩單車為台灣癌症基金籌款,佢哋除咗每踩一公里自捐一蚊外,仲搵埋大學同中學籌款支持佢哋,暫時兩人已經籌到 2萬 6千多元!

發起呢次「載夢騎行」台灣環島單車活動嘅譚嘉傑( Bone)同 spy講,「我同黃英傑(另一成員)係大學劍擊隊隊友,我哋想喺畢業前一齊做啲熱血嘅事,而近排我媽咪因為癌症過咗身,我哋想為佢做番啲嘢,所以 6月 1日就起行去咗台灣環島,將籌到嘅錢捐畀香港癌症基金會,希望出一分力幫吓病患者。」
2人現仍在台灣努力中,到本月 18日先回程,希望佢善款愈嚟愈多啦!

死頂踩 18日

對一般人嚟講踩足 18日認真唔容易,好彩佢哋係劍擊隊平時有操開,「我哋都要唞㗎,頭幾日唔慣,返到酒店要狂搽按摩膏先頂到!」

勁操體能

為咗有體力應付呢 18日嘅車程,兩個一於做好準備去 gym房操 fit自己, Bone話:「環島預咗要日曬雨淋,上斜落斜體力消耗得好快,唔操 fit啲一定應付唔到!」

U Spy:

校園至爆猛料, U Spy一定睇實。


撰文: U Spy 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()