彭詠翹( Vani)浸大傳理系公關及廣告 Yr.1今年 20歲的 Vani,有少少包包臉,問佢想唔想減肥,她說:「我覺得𠵱家圓圓哋幾得意呀!」 

U花 U草

浸大文藝妹 享受單身 彭詠翹

《求愛》班女參賽者被指勢利兼物質,港女形象愈益下降,但好在凡事有例外,像現讀浸大傳理系的彭詠翹( Vani)便是激罕文藝少女。
今年 20歲的彭詠翹,愛讀散文少上網,雖然於系內經常被讚靚女,但她不上高登學做女神,更加拒絕大學生談戀愛,純女一句「寧缺勿濫」,反而更令人有親近衝動。

 


喜歡閱讀的 Vani雖然愛書,但家中藏書 3格書架數得晒,「我去書局都係打書釘多,真正鍾意嘅作家唔多,所以只會係好鍾意我先會買!」 

彭詠翹愛睇書,最愛醫生專欄作家區樂民散文,讚佢寫情「夠真夠直接」,自細愛睇書亦令她文筆優秀,預科時一篇念爺爺的作文,更獲全港「十優文章」獎項。「我自細鍾意睇書,年年書展都會去睇書打書釘,不過好少買,因為我覺得冇乜幾多書值得我收藏,平時都是去圖書館借多。」

改造男同學


平時愛睇書少運動,白白淨的 Vani喺水邊跑步顯得有啲唔自然, Vani笑說:「好難跑住又要 chok靚樣。」 

生活慳家,但從未拍過拖的 Vani其實不宅,除了經常在系內被人讚靚女外,反而有很多男性同學找她陪買衫, Vani說:「可能我提的意見夠中肯,我又愛睇男性時裝雜誌,所以他們喜歡叫我一齊去買衫,我都好享受嘅,睇見同學仔改造成功,戥他開心。」
純女又順得人,很難相信 20歲女都未拍過拖,但 Vani說:「雖然我不會主動識男仔,我冇公主病呀,可能我學系男仔比較少,始終找不到一個合眼緣,我覺得寧缺勿濫, 20歲都不一定要拍拖啫!」

 

「爺爺,雖然你的出現只佔我人生約七分之一,但是我對你的思念及尊敬卻是無止盡的。」
「後來,我已經習慣了爺爺的遲到,甚至不想他匆匆趕來,因為每次他總是汗流浹背,而且氣喘如牛。」

 

童年時 Vani是爺爺湊大,預科時一篇掛念爺爺的作文,獲老師推薦參賽時獲得全港中學「十優文章」,「相信佢在天之靈見到我𠵱家肥肥白白又入到大學,一定好開心!」

U花 U草:

只要是各大專界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。


採訪、撰文:葉浩婷
攝影:何榮亮
化妝: Berry@Brighten Up Image Production
形象: Bryan@the Flaming
服裝: The Emporium

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()