飾演變態超人係今年 30歲嘅鈴木亮平, 11年已跟圈外人結婚,但接受訪問時,就講明唔准問有關佢老婆嘅問題,但就肯講佢阿爸同阿媽睇完《變態超人》後都大讚好好笑,仲叫佢努力。 

搜尋氣

《變態超人》襲港:露蛋唔尷尬

由《低俗喜劇》爆起的低級趣味潮,連快上映的《重口味》都擺明 cheap大晒, cheap風唔只港產片,最近在香港上畫的超重口味日片《變態超人》,更加是低俗加變態。
《變》片由 30歲、 6呎高大威猛日男鈴木亮平主演,上週現身香港谷宣傳,戲中亮平要笠女人底褲上頭,兼且着連體內褲打出 pat pat先可以變身超人。雖然勁變態,但亮平就自豪話:「好想將《變態超人》拍到好似《復仇者聯盟》咁,喺荷里活發揚光大。」

 

記得第 1次試造型時,我着住條連體內褲其實近乎全裸,我照鏡時,自己對住自己都覺得好難堪,心諗被人見到真係好尷尬,但造型係依照漫畫,既然漫畫咁受歡迎,相信觀眾都想睇番同漫畫一樣嘅造型。唔知點解,當我笠底褲上頭後,竟然冇咗嗰種羞怯感,我諗我都有啲變態。
拍《變態超人》時,最難係着住連體內褲做戲,唔只成日走光,試過成隻蛋露出嚟,但奇怪其他女工作人員及演員見到都冇表現尷尬,所以我露蛋唔尷尬,走光照拍,最多 NG嚟過。
不過最慘拍攝時係冬天,天氣凍不特止,仲要着住條連體內褲出外景,真係凍到何 B仔都縮細。
拍之前都驚俾人定型,但今次我覺得自己做得成功,套戲係就係戀態,但冇賣弄性愛,好想將《戀態超人》拍到好似《復仇者聯盟》咁,喺荷里活發揚光大。
最近來香港見到香港觀眾睇試映時,唔似日本觀眾咁笑得好拘謹,反而開懷大笑,我見到呢啲反應都好開心。而且香港女仔好靚,香港女仔比日本女仔多啲肉,我好鍾意。


上週四( 20日)晚,《變態超人》舉行試映,但當晚亮平着晒西裝冚到實,但就搵另一個騎呢男代佢扮變態超人出場。 

戲中,變態超人經常打出自己嘅「人肉腐皮壽司」對住人,令人尷尬到死,亮平就話:「底褲內冇攝任何嘢,全部都係真嘢。」 

9年前由男模起家嘅亮平,除行過唔少泳褲騷,更拍過男版妄攝寫真集騷肌。剝慣衫嘅亮平話:「我咁辛苦做 gym都係想人欣賞我嘅體型,唔露又點展示呢?所以我唔介意裸體。」 

亮平話香港觀眾睇戲時開懷大笑,令佢好開心,不過當佢一坐埋觀眾席同觀眾影合照時,前排觀眾即嚇到走晒,只有許穎( Phoebe)師妹孫旗(左)同梁晶晶(右)兩個𡃁模黐埋去,博到張合照! 

採訪、撰文:何家文
攝影:楊學

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()