黃智雯首集成績尾二當晚即刻出局,而被巫啟賢勁鬧話「侮辱咗首〈等〉」嘅唯唯,第二晚成績尾三,要捱過第三集相信已經有難度。好彩第三集 7月先錄影,唯唯仲有得加操。《蘋果日報》圖片 

真面目

星夢傳奇  一將功成 谷蕭正楠做歌王 梁烈唯黃智雯變《星夢》炮灰

近年內地歌唱真人騷《中國好聲音》同自韓國引進嘅《我是歌手》等勁 hit,個個爭住網上追睇,一向抄得快嘅無綫當然唔執輸,最近即食搞咗個《星夢傳奇》,搵班藝員圍內鬥唱歌。
不過要班當紅小生姐仔喺自己地頭被評判當面批評,班一線紅星當然睬你有味。冇大星肯做,惟有犧牲一班二線演員,梁烈唯和黄智雯率先成為炮灰,反而唱得嘅前歌手蕭正楠就獲厚待喺節目後段先出場,除多時間練習外更免除集集被人踩,無綫待蕭正楠算不薄囉!

 

無綫一向抄得快,見台灣《星光幫》掂,就搞《超級巨聲》;最近湖南衞視搞《我是歌手》請出名歌手鬥唱收得,無綫即照跟整個《星夢傳奇》,但就搵全台藝員參加。講明冇獎金、獎品,但依然大把人排隊玩,無非想博一博可以做歌手。

小生花旦陪襯


《星夢傳奇》自稱面試過百藝員參加,據知總共有 17位藝員亮相,其中以經理人合約藝員居多,在上週有份亮相的張名雅、黄智雯、袁偉豪和張景渟,都已經在頭兩集玩完。《蘋果日報》圖片 

三,四綫星搏命唱,但求有一唱成名機會,但無綫又怕啲星太奀冇人睇,所以點都要靠一班較出名嘅小生花旦撐場。
知情者說:「佢哋都知嚟做陪襯,贏咗又冇錢、又唔會幫你出碟,仲要企喺台俾評判鬧。而且個賽制係每集 foul兩個,由另外兩名頂上,即係你愈遲出場愈着數,早出場就要俾人評足咁多集,畀你都唔制啦!」
首集《星夢傳奇 》搵嚟黃智雯、梁烈唯和張名雅等上陣。結果兩位女將以最低分成績出局,而唯唯雖然過到骨,但第二集分數尾三危危乎,好難捱到落尾。
知情者說:「人哋內地啲節目真係有晒時間畀你練、又有專人教你唱歌,現場音響又靚, TVB班人就要顧住拍戲,邊有時間練?想唱得都好難啦!」

又玩全民投票


陳太失場《星夢傳奇 》有過百名藝員報名面試,據知第一日面試連升為陳太嘅陳茵媺亦有份,仲唱歌劇參賽,而且評價甚高,可惜最後要結婚生仔,所以玩唔到。《忽然 1周》圖片 

全輯《星夢傳奇 》共 10集, TVB為了讓後段節目更吸引,已預留決賽位置畀蕭正楠、胡定欣等唱得之人出場。
蕭正楠表示:「我係冇面試,因為日日都開緊《巾幗》,我都好想玩,但暫時冇期。(預咗你入決賽喎!)點會呀?啲評判好嚴㗎,又會全民投票,冇可能內定。我驚到時最快叮走我添呀!」難得你咁快知會全民投票,話你冇準備都唔信啦!

四大壓軸

蕭正楠 最淡定
蕭正楠歌星出身,當年橫掃新人獎。近年隔個星期就北上登台搵食,唔使點練都應該唔會差得去邊。



最近到佛山忙拍《巾幗 3》,據知第二男主角嘅蕭正楠,場場有份,劇組不願放佢參加《星夢傳奇》。 

 


《蘋果日報》圖片 

胡定欣 決賽膽
胡定欣跳舞耍家, 99年仲入過全球華人新秀 4強,同屆有關心妍。最近忙拍《貓屎媽媽》,《星夢傳奇 》劇組可能要最後三集先要人。

 

王浩信 後期出
出過碟嘅王浩信亦被指穩入三甲,同樣全被安排後期先上《星夢傳奇 》。

 

王君馨 唱快歌
王君馨擅長快歌、跳舞,好大機會同蕭正楠最後一集登場。

夾定開火

真人騷最好睇就係評判嘅評語,今次《星夢傳奇》請咗周啟生、巫啟賢兩位火爆人做評判。第一集已經兩人針鋒相對,不過周啟生就話:「我同巫啟賢識咗好耐喇!中段休息,我仲同佢講要互鬧,監製叫我哋鬧得勁啲添呀!但我會錫住佢哋,始終唔係正式歌手,反而個死佬巫啟賢係咁鬧,等我窒番佢就啱喇。」


周啟生、巫啟賢針鋒相對,兩個互窒火藥味濃,原來事前夾好。《蘋果日報》圖片 

周啟生張名雅首集最低分 146.3包尾出局,但周啟生就力撐:「我畀佢最高分㗎!其實佢可以唱得好㗎,起碼靚女先啦,佢跟我學幾堂肯定唱得好好多。」 

葉蒨文葉蒨文亦有份擔任評判,但周啟生就話佢:「 Sally淨係嚟睇靚仔,見人袁偉豪靚仔就畀多幾分。」

譚詠麟除咗火爆嘅周啟生、巫啟賢嚟緊仲有譚詠麟、甄妮、倫永亮做評判。不過《超級巨聲》入面好搶嘅 Miss Chan Chan同杜麗莎就冇份。 

甄妮 

倫永亮

五線鄭俊弘彈起

班上位小生花旦有高層睇住,不過有實力點都唔使驚,首兩集攞最高分嘅五線藝人鄭俊弘,原來出道超過 10年,雖然 11年轉簽經理人合約。但原來 01年已參賽新秀仲攞亞軍,他說:「嗰陣諗住出碟,點知華星就冇咗,之後去無綫讀訓練班。有幾年成績幾好,之後突然又變番路人甲乙,嗰陣都諗過放棄。好彩近來又好番啲,𠵱家《星夢》做到兩次冠軍已經好開心,只係希望可以繼續玩落去。」


鄭俊弘首集唱陳奕迅〈時代曲〉技驚四座,攞 174.9分。第二集鄭俊弘唱 Robbie Williams〈 Angel〉繼續無敵姿態封王,評判巫啟賢激讚仲叫佢做 8月演唱會嘉賓。蘋果日報》圖片 

當年得監製梅小青𥄫中,喺其下作品有唔少演出機會,但自《法政先鋒 2》後突然星途急跌。 11年簽無綫做經理人,一樣要等運到。 

01年當時得 17歲嘅鄭俊弘參加新秀攞第二,可惜撞正華星結業,結果歌星夢碎。《蘋果日報》圖片

採訪、撰文:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()