陳鍵鋒在 TVB不受重用,在內地卻套套做主角,而且劇組每次都為他買過千萬保險,又有替身,但他堅持自己做番吊威吔等動作。 

真面目

小報告 佔領橫店 陳鍵鋒:起碼有番自尊

經常聽見藝人上橫店開劇,連林峯、王祖藍、佘詩曼都輪住去橫店拍劇霸地盤,香港藝人北上好似好馨香!
北上搵錢多過香港係人都知,好似近幾年才全力北上打滾的陳鍵鋒、第一批到橫店掘金的李彩華和劉愷威都已經穩坐一線長做長有。雖然北上掘金要離鄉別井,不過換來金錢之餘,原來仲有大台開工少有的尊重,難怪陳鍵鋒話:「錢係其次,起碼有番自尊。」

 


之前冇自主權。(真實對白) 

鍵鋒 3年前鬧爆無綫,指有高層大細超,又稱拍《學警雄心》車禍傷頸仍要開工,心淡離巢北上發展,繼而憑《美人心計》及《盛女的黃金時代》在內地竄紅。

5星級招待

現身處內地的陳鍵鋒在電話訪問中,表示曾經做到失去自尊:「以前喺一間機構工作,係冇自主權,返咗內地發展鍾意拍就接,唔鍾意就可以推,例如夏天拍古裝太辛苦,所以我唔會揀夏天去橫店開工,錢係其次,起碼有番啲自尊!而且唔會得罪人,因為我唔係一定要幫你拍嘛。」
陳鍵鋒解釋內地市場,演員可亮相任何電視台,只簽類似部頭形式的合約,而且提供一流配套:「有專車畀我哋,車裏面有床有廚房,劇組住賓館,我可以住五星級酒店,呢啲簽約前已傾好,只要製作單位想你參與,呢啲設備一定有。其實我要求好低,只要酒店夠乾淨,保安完善就 ok,收工唔好騷擾我,畀我打吓機做吓自己嘢就夠。」


陳鍵鋒做男一的《盛女的黃金時代》在內地好 hit,每隔一段時間便重播,他亦憑此劇在內地竄紅。 

時裝、古裝連民初劇《亂世佳人》都拍過,陳鍵鋒在內地自言已經屬於產量少:「我唔會畀自己拍咁多,拍完一套一定要休息吓。」 

《微博達人》有呂良偉等香港藝人合演,但陳鍵鋒話仍要盡量講普通話對白,配合其他國內演員。

1千萬保險


陳鍵鋒喜歡潛水,每年都會抽兩個星期去外地潛水及休息。 

拍《學警雄心》傷頸冇人理,家陣陳鍵鋒每次斟拍內地劇,劇組都會為陳鍵鋒買至少一千萬保險,他亦要求在合約中寫明他並非武打演員,所有武打場面均需有替身:「但有時吊威吔呀,我做到都會自己做番。」
TVB拍戲忙到冇得唞,現時有自主權,有傳每集劇約收 15萬人仔的陳鍵鋒,希望每拍完一套劇都至少休息兩個星期,剛剛拍完《封神英雄榜》就去了沙巴潛水。「我覺得水裏面嘅世界好安靜,冇是非冇爭鬥、好平和,拍戲唔會拍到老,我已考咗潛水教練第二等牌,將來可以做潛水教練添㗎!」歎到咁,畀你仲返 TVB捱?

橫店多星睇

香港藝人湧住上橫店拍劇搵銀,如果秋天古裝劇高峰期,隨時有超過 20套劇及電影一齊開,現時炎夏亦至少有 7部電視劇在橫店拍緊,唔怪得人人話睇明星要去橫店。

《食為奴》


《老表,你好嘢!》原班人馬清裝喜劇,繼續有王祖藍、萬綺雯、張繼聰等,以清朝雍正時代為背景。

《大漢賢后衞子夫》

由加盟 nowTV的梅小青及劉家豪夫妻檔監製,而林峯因以過千萬身價參演此劇,而傳出有意過檔 nowTV,周麗淇亦有份參演。

《多情江山》

袁詠儀久休復出拍劇,與萬梓良合演,值得留意是袁靚靚與細她 11年的高雲翔有段姐弟戀。

《兄弟們上》

樊少皇剛剛慶祝完 40歲生日,就已忙住拍攝《兄弟們上》,他表示要 AB兩組日日早班連夜班,連拍 3個月趕工喎!

《喋血女人花》

劉愷威飾演抗日時期的國民黨高級教官,要秘密訓練一隊女子特工,負責暗殺、偷取情報、破壞日本特工組織等任務,勁過斯諾登。

《大漢情緣之雲中歌》

首次拍劇的 Angelababy在劇中捲入漢朝帝位爭奪戰中,戲中仲會有搞笑的風格和男裝造型。

《匹夫英雄》

馬德鐘即將拍完《匹夫英雄》, 7月就返港拍無綫的《飛虎》續集,他說:「當然鍾意喺內地拍劇啦,不過香港始終係自己屋企,唔使下下睇錢份上嘅。」

李彩華:人工多 60倍!


去年在內地播出的《五台山抗日傳奇之女兵排》,李彩華與惠英紅及張衞健合作。 

李彩華入行 13年,最初以歌手身份出道, 06年起到內地主力拍劇,主演的《回家的誘惑》更曾打破湖南衞視播《大長今》的收視紀錄,有指她每年拍劇收入過千萬,去年以 1,600萬購入渣甸山名門千呎單位,今年又以 1,128萬入市大坑東山台德信花園,北上拍劇的確有「錢」途。

 


內地拍劇待遇優厚,就如經常演女一的李彩華就有私人專車,車內有床有廚房等設備,等埋位時都可以休息一下。 

李彩華提到片酬時,即難掩興奮狂笑:「以前歌手合約喺香港拍劇,每集得幾千蚊,計起上嚟家多成 60倍呀!」她又解釋香港藝人不比內地人吃香,片酬高待遇好是一視同仁的。「一定有專車啦,我有專用髮型師同化妝師,人工由劇組支出,亦保證我有充足睡眠時間,簽約時有列明每日拍幾多個鐘,唔會拍足廿四小時囉!」

阿媽做經理人


前年李彩華開始請媽咪做經理人,北上一齊住,照顧埋起居飲食,有錢搵梗係益自己人啦。 

她每年平均拍四至五部內地劇,有時會選擇夾得來又高效率的拍攝單位,可以拍多幾部,搵錢最緊要快手。「呢兩年媽咪做咗我經理人叫好好多,照顧我又煲湯我飲,而且接劇一定以我做考慮先,其他經理人可能用錢行先,冇愛喺入面囉!」
雖然愛在港買樓,但在內地跑慣江湖,卻表示不會在內地置業:「對內地樓市唔認識,而且次次拍劇都唔同地方,好難買。」

搵埋老婆

香港男藝人北上難免感寂寞,難怪好多港星北上耐咗,都會惹上北方姑娘,連之前出名好丈夫的羅家良,都擺脫唔到拈花命運,拋妻跟北妹再婚。

魏駿傑 溝大學生

跟滕麗名拍拖 9年,終於在 09年不敵內地大學生張利華而分手,翌年魏駿傑亦火速跟張利華結婚生女,但至最近滕麗名再爆魏駿傑婚後用短訊求復合,賤男真面目。

陳浩民 娶強國模


《壹週刊》圖片 

03年開始主力拍內地劇的陳浩民,一直跟佘詩曼的關係糾纏不清,雖然陳浩民出名花弗,但最後都被湖南模特兒蔣麗莎收服,兩人於 11年結婚,同年 11月生下女兒陳雅薷。

羅嘉良 火速再婚

本跟前妻方敏儀結婚 9年,育有一子好幸福,可惜撈家長駐內地聚少離多,二人終於 08年離婚,半年後撈家便火速跟內地演員蘇岩再婚,婚後長駐北京,今年 4月誕下一女。

劉愷威:內地勁渴人才


本來完全唔識普通話的劉愷威,為求跟演戲對手有交流,苦練國語,現已能夠全劇以普通話演出。 

劉愷威同李彩華類似,同屬早期到橫店拍劇的香港演員, 05年離開 TVB,兩年後北上發展。現已成內地一線男一外,更溝到索女楊冪,眼見內地市場不斷擴大,他今年初實行自組做老闆,開設劉愷威工作室製作劇集,現時已開拍了兩齣時裝劇。

拍劇 8國語言

劉老闆說:「要自己籌備班底、搵金主贊助,內地對所有崗位嘅需求都好大,我家搞製作就知,攝影師、化妝師、燈光、造型、剪接都好搶手,所以唔係香港藝人最吃香,係成個環境都好渴人才。我一年會製作最少兩部劇,其餘時間接其他單位嘅劇,都有時間拍吓拖㗎!」
在內地拍劇有一特色,就係無論你識唔識普通話,香港演員一定講番廣東話,寧願後期再配音,對此劉愷威就解釋,「其實香港、韓國、台灣有好多演員去內地,就算台灣人嘅普通話都唔標準啦,所以拍戲時都係各自講自己語言,後期配音係好普遍。當然演員聽唔明對方講乜唔係咁好啦,所以我用兩年時間練習,家已經全程講普通話喇。」


劉愷威自立門戶拍內地劇,正在上海拍攝《一念向北》,自己做埋男主角。 

劉愷威與女友楊幂感情穩定,他說:「經常都見嘅,佢會嚟探我班!哈哈!」甜到漏。《蘋果日報》圖片 

橫店傳說

橫店影視城位於浙江省東陽市,由香港去要乘飛機到杭州機場,落機後有 shuttle bus車費約百多元人仔, 3小時車程才到,橫店已經成為內地最出名的影城之一,有內地旅行團甚至帶團參觀拍攝過程,橫店的真實面貌,兼有一些恐怖傳聞相繼被揭開。

農民建影城

橫店影城董事長徐文榮原來是農民出身, 75年開螺絲廠起家, 95年大導演謝晉拍《鴉片戰爭》物色外景來到橫店,卻嫌樹木不足打退堂鼓,徐文榮即動用財力移植大片樹林到橫店,建造成影城,發埋大達。

姦殺女演員

無綫在橫店拍攝《金枝貳》期間,傳出由吳奇隆投資的《白髮魔女傳》內有兩位內地女臨記遇害,被姦殺兼切胸肢解,雖然傳聞無法證實,但連當時在橫店開工的苟姑娘都表示擔心。

夏天要唞暑

原來影城都有淡季,由於橫店是古裝場地,夏天氣溫又可高達近 40度,演員穿着古裝非常辛苦,所以如陳鍵鋒、劉愷威等都不會在夏天接橫店戲,劇組亦多在夏季拍時裝劇,古裝街就顯得淡靜。


採訪、撰文:何志衡

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()