卅度天氣,拎住幾盒外賣等的士嘅錢嘉樂,見冇車,於是穿石板街行落皇后大道中再截。 

同你吟一吟

錢嘉樂大鄉里打的

樓上個上市公司主席夫人有司機服侍,自己揸車出入嘅錢嘉樂,泊車當然唔會好似沈太咁手忙腳亂,不過,唔揸車要截的士,嘉樂仔一樣揦手唔成勢。

 

早排《壹》仔喺中環見到冇揸車嘅錢嘉樂,喺鏞記做完外賣仔等的士,兩點半,唔係交更時間,但等極都冇車,佢於是兜咗過石板街行落皇后大道中。左騰右騰,最終行到去中環中心出面上落客位,嗰度雖然唔係的士站,但有好多的士埋去落客,喺度等車要自動自覺排隊,但亦有部分人唔理咁多,嘉樂仔明顯唔熟架步,成日俾人截胡。
結果由佢買完外賣到上到的士,足足用咗半個鐘。搞咁耐,啲嘢食都凍晒,哈,小心老婆扭耳仔。




上落客區唔係的士站,排隊都唔知龍頭龍尾,嘉樂仔截咗架車,點知俾個鬼佬唔該冇句就擸咗。

撰文:八珍

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()