娜姐煮掂人夫Avis落寞稟神

失戀周秀娜dry到爆,前日黐實曾傳緋聞的人夫電影監製黃永峰,孖住行超巿,狂掃食物玩煮飯仔,毫不避忌地齊齊慶祝兩人生日。至於娜姐舊愛陳偉成(Avis)則前往泰國拜佛,祈求有新戀情出現。



周秀娜孖住人夫一齊逛超市買餸煮飯仔,好有一pair feel。

周秀娜自從年初和Avis分手後,感情生活陷於空白,前日下午五時,娜姐黐實早年合作電影《熱浪球愛戰》時曾傳緋聞的人夫電影監製黃永峰現身中環。當年Avis曾打爛醋埕,並(目及)到實女友,如今娜姐回復單身,再次和黃永峰合作新片《爆3俏嬌娃》,兩人亦不避忌地愈行愈埋。

「咪咪」失蹤

穿上拖地長裙的娜姐和黃永峰並肩行入位於中環的超級巿場,失戀後寄情工作消瘦不少的娜姐,這日連平時驕人的咪咪亦離奇失蹤,兩人狂揀芝士、鵝肝、乳酪及調味料等,全程有商有量,娜姐不時被氹到咯咯笑,記者上前問到是否親自下廚?她笑容滿面地說:「都係嘅,我同啲friend一齊都有煮嘢食嘅。(大家讚多定彈多?)梗係讚啦!我煮個湯佢哋飲晒o架,連啲渣都食埋。」


揀乳酪

試爆谷

身形消瘦的周秀娜,連驕人的咪咪也消失了!

泰國求愛

兩人買完食物再去爆谷店及花店,黃永峰友善地對記者說:「娜姐同我差不多時間生日,我哋同啲同事一齊搞生日會。」娜姐則八卦地問記者:「點解咁多記者?(你大粒嘛。)我好細粒o架咋!」當晚娜姐將生日會大合照放上微博,並留言向黃永峰講生日快樂,對方迅即多謝她,更笑言如將蛋糕掟到她面上更開心。

娜姐有已婚監製相陪,舊愛Avis早前則去了泰國拜佛,祈求有新感情出現,問他在當地有否艷遇?他說:「冇呀!有都唔敢試。(有冇幫娜姐求埋?)冇呀!」

文、攝:追蹤組

娜姐買餸下廚 賀男助手牛一 90,549 
#video_player{ width:100%; height:100%; } 
$(function(){ // Launch the Flowplayer Player.open(); }); 

■娜姐前日去超巿掃貨準備下廚賀同月生日嘅男助手,佢對芝士似乎情有獨鍾。


【中環ifc】周秀娜(Chrissie)同男友陳偉成(Avis)分手後,上星期三係娜姐甩拖後過嘅首個生日,不過28歲嘅佢話往年生日都係開工,所以已經慣咗一個人,況且今年有班好同事同佢慶祝,所以都冇唔開心。

至叻煲湯

前日下晝4點,娜姐同男助手喺中環ifc嘅city'super買餸,戴住墨鏡、着連身裙孭住個Chanel手袋嘅娜姐對芝士、鵝肝同乳酪食品情有獨鍾,佢企喺凍櫃前面研究咗好耐,期間不停試食同問意見,最後喺短短半個鐘娜姐掃咗成袋芝士、火腿同法國長包走人,由助手拎住離開。





■男助手介紹娜姐食煙三文魚(左圖),不過最後娜姐都係買咗芝士同火腿等食品。

問娜姐係咪開大食會?佢話公司有同事生日,所以自己出錢搞party,佢仲親自下廚整嘢畀同事食,佢話:「我上次煲湯畀同事飲,佢哋讚不絕口仲連湯渣都食埋。」跟手佢哋去咗花檔揀鮮花,不過睇唔啱,於是就走咗去買爆谷。

呢個時候男助手煞有介事走過嚟補充話:「係我同娜姐同一個月生日,所以一齊搞生日party。」跟住娜姐攞住兩大包焦糖味爆谷去停車場攞車走人。

採訪、攝影:徐錦池



■埋單後,男助手拎住法國長包同戰利品走人,娜姐就緊隨其後。 

■娜姐係試食專家,臨上車前試埋爆谷先走。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()