曾寶玲遭前男友喪打 鴨仔露點o靚模為錢拋胸

由荷蘭藝術家Florentijn Hofman(霍夫曼)炮製的巨鴨於本月初「游」到尖沙咀海旁,引來大批鴨迷去趁熱鬧外,D Cupo靚模曾寶玲(Ar Yu)亦包着浴巾到現場和鴨仔合照,但拍攝期間,卻因浴巾過重滑下而露點。

Ar Yu鴨前露點照瞬間瘋傳互聯網,網友們不予以同情之餘,更喪插她侮辱了天真可愛的鴨仔,眼見自己露點反被踐踏,Ar Yu日前到內地登台,接受本刊訪問時,就坦言想過跳樓自殺,並感慨自己的愛情路甚為崎嶇,曾被前男友毆打,又得不到現男友的支持,現今更要為搵錢拋胸演出,感觸良多不禁落淚。

雖然Ar Yu被網友斥cheap爆博上位,但亦令她人氣急升,工作量大增。

父母離世

今年二十四歲的曾寶玲(Ar Yu)於二○一○年出道,與胡心諾(Rainbow)、謝芷蕙(Cammi)等幾個o靚模,組成Donuto靚模團推出露肉性感寫真,據知在Donut成員中,Ar Yu是最搏、最肯性感的一個,而原因就是Ar Yu最想賺快錢。對此Ar Yu直認不諱說:「我知好多人都會覺得o靚模好cheap,但我覺得我都係做嘢啫!我父母一早離世,之後跟住大哥同大嫂生活,雖然佢哋好錫我,但我唔想加重佢哋負擔,所以我讀緊中學時,已經出嚟做模特兒賺錢,賺得一蚊得一蚊。」

Ar Yu自爆曾多次夜場表演時,遭男性客人摸胸、摸腿鹹豬手,但每次都因為不敢搞大件事,而敢怒不敢言。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()