翠如bb 格價專家 $2都慳

黃翠如 (翠如bb)自有線轉投無後,得到高層關照而受力捧。近排佢雖然多人認識,但做乜節目、講乜都俾人話,好陰公。先有傳陳豪同黎耀祥不滿余詠珊入主TVB後,重用有線愛將。之後田蕊妮因新劇《舌尖上的公堂》翠如bb不斷被加戲份,令自己淪為第二女主角而不滿,搞到大家面左左冇偈傾。到最近網上流傳17歲時翠如bb講六四片段,之後佢回應話覺得當時自己好誠實,「人長大了,有些看法不同了,若是現在就不會再講。」又被網民抨擊。

雖然心情麻麻,但翠如bb仍然要應付排山倒海工作。不過,翠如bb冇因為賺多錢而揮霍,反而慳得就慳。上週六(25日)中午,翠如bb旺角做完活動之後,同經理人、助手去金鐘運輸處。以為係佢要搞車牌,點知原來佢只係陪經理人。翠如bb運輸處坐半個鐘,見經理人重未搞店,搵助手陪佢落去買飲。以為超市一定會平翠如bb,行去飲品部買飲品解渴,點知佢睇到價錢之後放番低。

好姨以為佢改變主意想飲第二樣,點知呢個識途老馬轉身走去附近便利店,買番之前超市想買飲品,埋單時見買兩支重可以平,即刻諗都唔諗就買多支。一支即刻開飲,另一支收埋袋入面。雖然只係慳兩、三元,但翠如bb都唔放過。最好笑係做藝人為慳幾元,唔怕麻煩去格價;相反佢經理人就買杯3、40元咖啡歎,如果咁樣唔係叫做慳,就只可以話翠如bb唔鍾意飲咖啡囉!

放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()