娃娃洗底

馬賽擘髀跳樓 106,189 
#video_player{ width:100%; height:100%; } 
$(function(){ // Launch the Flowplayer Player.open(); }); 

■着裙嘅馬賽唔顧儀態擘晒腳跨過騎樓,豁出去做個真正嘅演員。微博圖片

馬賽近期喺唔少劇集都擔好重戲份,而且表現越嚟越勇猛㖭!好似佢噚日拍無綫新劇《巾幗梟雄之諜血長天》,睇見馬賽咬住一張相,喺一幢舊樓嘅騎樓,着住條裙,擘晒腳爬出騎樓,沿住條長布爬落地下,完全唔顧港姐儀態,證明佢已經豁咗出去,誓要洗脫喺《神探高倫布》嘅「娃娃」污名。

替身幫手

事後馬賽喺電話度話,雖然睇落好似好危險,不過公司一早預備好替身,又有武指喺下面扯住條裙,兼且仲搭咗好多層高嘅紙盒,所以好安全。馬賽仲話:「初初有諗過自己試晒全場戲,做到盡量自己做,但係跳落嚟掹住條繩唔夠力,所以要替身幫手。」



■馬賽含住張珍貴舊相,博命爬落地下逃生。 

■話就話由二樓爬落樓下,但舊樓嘅二樓都有成十幾呎咁高。

馬賽又話:「𠵱家拍咗好多動作戲,呢套又有啲爆破同吊威吔嘅場面,慢慢我覺得自己大膽咗,武指佢哋話我下次可以自己試,仲叫我再操弗啲,下次可以過去幫佢哋手。」呢套劇喺香港嘅戲份差唔多拍晒,大隊喺下月中會去內地繼續拍,馬賽話唔擔心疫情:「我自己會注意衞生安全,呢部份我嘅戲份唔多,所以有時間會去廣州、佛山啲景點周圍玩,等呢部戲煞科先好好休息。」



■BB仔見到馬賽BB嘟起嘴仔想錫落嚟,個表情相當趣怪。 

■馬賽唔顧靚樣,搞到自己成隻花面貓,呢啲咪專業囉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()