十五歲的 Pakka為賺快錢做私影,他在尖沙咀碼頭,挨着黃色小鴨,擺出各種誘人性感 pose,旁邊的中年漢為之側目。 

城市脈搏

15歲私影仔 妖男的誘惑

誘騙少女私影,繼而發生的風化案,單是過去三個月,差不多每隔兩日便有一宗。最新鮮的是上週五,十四歲私影女答應男龍友到深水埗住宅拍性感照,其間教女童擺 pose,上下其手,事後少女無知得不清楚被非禮,後得社工發現方被揭發。
無知少女墮入陷阱,父母以為生仔安全得多,不過,本刊發現近期開始出現一批私影「男」。
這批少年被有「特殊癖好」的男龍友看中,誘騙他們出來擺迷人 pose,龍友按下快門,亦誘惑犯罪。
私影界,少男被淫慾的暗湧,初現。

 

「私影男等錢洗,有意 FB INBOX傾。」十五歲的 Pakka在網上討論區 3boys2girls的私影區發帖。
記者留言,找到 Pakka,在尖沙咀碼頭見面。

男影男變態


少男在網上討論區留言,自薦做私影 model,收費每小時一百至一百五十元。 

在五支旗杆下,身高一米六,只有一百磅的 Pakka,穿著恤衫、短褲,腳踏 Dr. Martens皮鞋,站在陽光下的青澀少年,與黃色鴨仔挨近擺起性感 pose。
Pakka憶述︰「我上年暑假第一次私影,其實嗰次係陪個女仔 friend去,影影吓個攝影師叫埋我一齊影。」他指該攝影師年約三十歲,滿面鬚根。「我覺得佢個樣好噁心,好猥瑣,但我見可以同個 friend一齊影幾得意,咪試吓囉。」 Pakka「處男下海」,攝影師由頭到腳打量他,想起也打冷顫。「佢一時叫我用手托下巴,一時又叫我擺三七面,嘟嘴、側頭、繑腳,咩都做齊。佢影完之後,望住啲相好滿意淫笑。」
有過第一次, Pakka膽生毛,認為私影可以搵快錢,開始在網上留言自薦做私影男。每小時收費一百五十元,不久便有攝影師找上他。「都係三十多歲的男人,約我去赤柱、屯門蝴蝶灣私影。我唔會問佢(攝影師)為乜影我,影完有錢收咪得囉。」 Pakka坦言︰「(私影)都驚㗎,唔知對方嘅性取向,如果佢好大隻,我都走唔甩。
「講真,男影女,多數都係鹹濕﹔男影男,點都有啲變態。」 Pakka兩手交叉抱着自己說。

邊有咁好彩

記者問他明知危險,為何仍要繼續? Pakka無知對答:「無咁好彩,如果係咁好彩,嗱嗱聲去買張六合彩,哈哈哈。」
十五歲 Pakka覺得最好彩是中六合彩,因為錢在他心目中是「萬能」,「我想搵錢,但因為太細個,無人請。況且而家最低工資得三十蚊個鐘,私影一個鐘就一百五十蚊,好賺好多,又唔辛苦。」 Pakka直言如有攝影師叫他到室內拍攝,只要每小時加收五十元便可。「响室內影驚啲,咪收多啲囉。」私影賺來的錢, Pakka說︰「用嚟行街、買衫、食飯、玩囉。」
Pakka現於大埔區中學讀中二,他指老師曾提及有人在私影時,被拍下性感相勒索。「即時全班指住我,不過我覺得我唔會有事喎,唔好諗咁多咪得囉。」
Pakka父母離異,與母親、婆婆、舅父同住。他稱自小在女人堆長大,動作「乸乸哋」,所以私影擺 pose絕對難不倒他。 Pakka說︰「媽咪都知我做私影,佢唔鍾意我做,會鬧話危險,但都係叫我小心啲就算。」他指任職化妝品銷售員的母親每晚十二時才下班,婆婆不會理會他常外出晚歸。「我照做佢都理唔到我咁多。」 Pakka嘟起嘴地說。


Pakka在尖沙咀文化中心外,坐在樓梯上,嘟起嘴,花樣少年式望鏡頭。 

與朋友外出時, Pakka不時與女性朋友合照,擺出同樣可愛 pose。 

網上近期出現大批私影男,粗獷、柔弱、可愛,任有特殊癖好的龍友選擇。

Angelababy& G-Dragon

𡃁仔無知,總以為悲劇不會發生在自己身上。廿一歲,香港大學讀副學士二年級生 Jolue,四年前,就讀中五時便開始私影。
Jolue的名字,是他父親用法文拼音出來。他也像極法式少年,身形瘦削、皮膚白皙,訪問當天面搽粉底、眼畫眼線,戴着有色隱形眼鏡,陽光下要撐傘遮光。他以柔弱的聲線說︰「由細到大我都俾人話乸型,但我覺得呢個係我性格,我係『細心』,唔係 gay。」
在廣州出生,中五才來港的 Jolue,入讀了𡃁模 Angelababy所讀的學校︰「 Angelababy同我都係十幾歲從內地來港,讀同一間學校,佢都可以(做明星),點解我唔得啫?」
記者指 Angelababy是女,他是男,他即解釋說︰「俾人話乸型無所謂, G-Dragon(韓星)咪仲乸,你睇佢幾紅?」他說希望市場 buy他這類花美男。「大多數香港人鍾意羅仲謙嗰種肌肉男,但我都希望做啲嘢,起碼影私影可以儲多啲相做 portfolio,到真係有機會做明星時,我有舊相俾人睇。」


廿一歲的副學士二年級生 Jolue化了妝,撥起秀髮,對着鏡頭含羞地笑。 

Jolue坦言曾遇過變態龍友,偷拍他除褲。 

Pakka明知私影有危險,但為了賺快錢,唯有冒險。他的使費都是買手機,去街,與朋友吃喝玩樂。

已遇見變態

陶醉在明星夢中, Jolue說,所有「夢想」,都有付出。例如,私影中遇着變態。
「十八歲,中六放暑假,有個三十幾歲嘅男人响網上 add我想私影,佢話自己係中環時裝店老闆,响觀塘工業大廈有貨倉,叫我去觀塘私影。」 Jolue與該攝影師見面,第一眼已覺對方鬼祟,二人雙雙進入貨倉。「入到去,我見到有幾套衫,佢拎起其中一條黑色皮短褲,指住一個有塊布簾嘅角落,叫我行過去換。」 Jolue指拉起布簾後,愈發覺不對勁,「我四圍望,望到天花位有嚿黑色嘢,見到有嘢閃閃吓,我搵嘢揭開佢,發現裡面係鏡頭。」
他憶述︰「我當時勁驚,但怕出去直接踢爆佢,唔知會有咩事發生,於是我就出去同佢講話條褲唔啱著。佢個樣有啲唔滿意,就行咗去倉另一邊搵衫。我趁機衝出去,佢追出嚟,好彩大堂有個工人响度等𨋢,佢先好嬲咁入番去,嚇死我。佢三十幾歲,又高過我,真係反抗唔到……」 Jolue指手畫腳回憶。
Jolue指他私影十多次,九成是男攝影師,年齡介乎三十至四十五歲,「開頭私影,諗都無諗過會有事發生,始終我係男仔。」 Jolue猶有餘悸地說。「不過,原來呢個世界好變態。」

私影男安全意識低

早在今年二月,警方發現私影界出現了少男私影,警員放蛇,結果在網上找到四名中學男生,開價「齋影」收二百元,肛交收費五百至一千二百元。
男警於本月十二日與四名男中學生見面,當他們提出性服務收費時斷正,四名中學生涉嫌誘使他人作不道德行為被拘捕。行動中檢獲二十段淫褻影片,其中十七段影片涉及「少男」。
循道衞理楊震社會服務處社工謝紀良指,很多少男都過分樂觀,明知私影有危險,但危機感比私影女更低。
「男仔一般覺得自己無咩地方會蝕底,所以安全意識好低。佢哋會覺得就算出事,自己都搞得掂,其實高估咗自己。」
謝提醒少男私影,隨時有機會被雞姦,亦有可能被拍下性感照,繼而作出威脅。
律師梁永鏗指出,根據《刑事罪行條例》 118A《未經同意下作出的肛交》,任何人與另一人作出肛交,而在肛交時該另一人對此並不同意,即屬犯罪,一經定罪,可被判終身監禁。


撰文:陳剛
攝影:田俊、韋平

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()