今日驚爆39歲李思捷同47歲陳雅倫搞姊弟戀,其實他們這單緋聞已經傳了一陣,不過今日就有報道指,上個月喬寶寶搞告別派對,李思捷拖陳雅倫出席,但陳雅倫同喬寶寶其實完全扯不上關係,而眾人玩到凌晨三點幾的時候,思捷突然同身邊好友宣佈:「佢陳雅倫,依家係我條女。」一眾聽完之後都O嘴。

不過,第二晚告別派對,李思捷同陳雅倫再次出現,成班朋友都知發生何事。報道指喬寶寶被問到思捷同人自爆陳雅倫是她女朋友,喬寶寶就口窒窒回應:「我不知…兄弟的事我不想講。」

而近來陳雅倫在微博的確是如沐春風,雖然47歲,但不時自拍大頭照,絕對唔輸給那些o靚妹仔,上月發了當晚派對相,同思捷的合照留言:「謝謝每位愛我的人 ~ thank you so much for your care & love ~」講到「愛我的人」,呢期又成日upload啲紅粉霏霏嘅相,話係蜜運中,一啲都唔出奇。

據知思捷正印女友王寶寶(春卷)冇晒男友符之下飛咗去英國散心,春卷直言唔識陳雅倫,亦冇需要識呢個人。不過查實李思捷同陳雅倫大欖都扯唔埋,點解會傳緋聞?因為8月李思捷會首次做導演拍戲,搵咗陳雅倫做佢女友,但點解搵一位大成十年嘅女星做女友,真係佢先知啦。

拖陳雅倫連蒲兩晚 李思捷:佢係我條女
忽然1周 第927期:拖陳雅倫連蒲兩晚 李思捷:佢係我條女

經典女神陳雅倫

90年代,本港掀起過一輪三級片熱,吸引不少純情玉女處女下海,祈求一脫成名,陳雅倫(Ellen)便是其中之一。85年參加新秀歌唱大賽出道的Ellen,或許大家已不記得她懂得唱歌,但肯定會記得她與王敏德93年合拍的三級片《危情》,自此便與性感形象掛鈎,之後拍攝了三點盡露的寫真集,相信不少70後或80後的男士依然放在床下底。

陳雅倫(Ellen)寫真
陳雅倫(資料圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()