社交圈

母女檔

社交圈鐵腳唔一定係老公或男友,有時孖住囡囡甚至未來奶奶出嚟仲溫馨。

甘比女玩琴

林建岳前女友陳浥萍的茶館 Tea Saloon本週日開幕,她的好友甘比帶住女兒劉秀樺和姨甥 Hill來捧場。已修身的甘比叫女兒做代表在名冊上簽名,得意到爆的秀樺好認真寫上自己名字 Josephine,但有點眼瞓的她見到現場的糖果餅乾都冇心機,唯獨見到豎琴時,她就好奇地走埋去摸吓。





大劉因糖尿病缺席聆訊,澳門政府將派醫生來港替他檢查,本週日他卻龍精虎猛地與呂麗君去飲茶。 

林玉茵馬場開胸

前保良局主席梁寶珠亦拖住女兒林玉茵現身愛彼錶活動,只見阿媽悉心打扮,反而女兒林玉茵無厘神氣又無化妝,幸好她無喇喇去馬場都著條開胸裙,「同媽咪出嚟,都可以健康性感。」

梁婉靜好避忌

婚後息影多年的前無綫藝員梁婉靜與老公、盈大地產行政總裁李智康,帶埋女兒一家三口來賀陳浥萍茶館開幕,初時她同女兒都大方讓記者影相,並說:「個女今年十三歲啦。」當叫埋老公一齊合照,她卻唔多願話:「我都無喺呢行好耐啦。」

汪圓圓做個好新抱

即將嫁入豪門的汪圓圓,週日陪住未來奶奶、玩具大王蔡志明太太蔡李惠莉出席愛彼錶賽馬,蔡太表示因為兒子蔡加讚不在港,叫未來新抱來陪她,汪圓圓亦好乖巧站在旁邊,問蔡太會否催他們生仔?「我唔會俾壓力佢哋,順其自然,當然愈多愈好,因為我開幼稚園。」


撰文、攝影:名人組


索呢!(設計對白) 

社交圈

 

V煞胸

 

藝人何止 V煞面,甚至將 V煞向下移,將衣領變 V露出又長又深的乳溝,比 V煞面更引人入性。

 

鍾楚紅深溝誘人

 

上週五鍾楚紅以一襲性感 deep V晚裝出席愛彼女皇盃派對,紅姑助手仲不停喺佢耳邊叫佢企直防走光,而紅姑的波光及笑容確實幾吸引人,如果佢肯復出拍戲一定有收視,但紅姑話要劇本啱先拍,「最好係正能量劇本,講環保就最好。」提到余文樂建議紅姑在《春嬌與志明一家》做情侶,紅姑說:「唔敢當。」

 

李嘉欣多塊紗

鍾楚紅大方晒心口,李嘉欣本週日以愛彼女皇盃大使出席沙田馬場活動時,佢件 deep V裙就多塊紗,但仍隱約見到波罅,是不是老公介意著得性感?「我著衫從來無特別同佢商量,但佢今日有問我著乜衫。」難道許晉亨想著情侶裝?「我同佢講千祈唔好襯我,千祈唔好情侶裝,家庭裝也 no、 no、 no!」

 

周秀娜重口味

 

周秀娜上週四出席英國品牌 Hunter活動時,露出因拍戲搞到冇笪好肉的背脊及兩腿,好彩心口兩球白滑無損。有龍友喺商場高炒娜姐(右圖),佢大方話:「唔緊要,都控制唔到,有 fans仲話想要我包紮過嘅紗布,紗布醃住十幾個鐘,係好重口味嘅事。」




趙哲妤硬膠波


前中國小姐趙哲妤上週四單拖出席 Brunello Cucinelli開幕酒會,佢專登揀件粉紅 V煞 cocktail dress嚟著,谷到行出嚟風騷拍照,「有身材可以 show吓。」

 

楷女郎贏自信


女人有身材當然自豪,但無又唔使刻意僭建,事關男士唔係次次要食大餐,最緊要一齊時感覺良好就得。同李澤楷在白沙灣撐枱腳,葉梁美蘭廿九歲大律師姪女梁芳,一臉清秀依然獲小小超垂青,上週四就見她一人在中環,仲有司機載佢走,做咗超女郎,即刻升呢!


撰文、攝影:名人組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()