走過浮生大地 洪永城

「旅遊狂人」洪永城拍攝旅遊節目七年多,已遊遍大半個地球,去年他以身犯險跟攝製隊走過烽火大地,如黎巴嫩、伊拉克、伊朗等戰亂國家,深入戰區體驗戰地生活。四十天行程,每天過着槍林彈雨的生活,更試過被坦克大炮對準身體,每一秒片段,每一張照片都是「搵命博」。今年他又再向世界出發,拍住黃翠如和湯洛雯暢遊英、法兩國浮華大地。

「戰亂的地方,正常不會去旅行,但一班人陪你一齊去喎,那次機會好難得。平時做旅遊節目,或者自己去旅行,多數去偏遠、落後的地方體驗,今次去倫敦和巴黎,全程仲要豪玩豪食,物質旅程,又是另一番體驗。」

這天拍攝在有線電視大樓附近的荃灣碼頭取景,洪永城說:「初入行,我常常在這裏背稿,每次回到這裏都會想起當年的我。」

少年胡混

去年無綫旅遊節目《走過烽火大地》播出後,洪永城開始為人熟識:「走過烽火大地之後,生活完全不同了,身邊的人對我的態度也一百八十度改變,特別是我爸爸,我做旅遊節目都有一段時間,但唯獨是《走過烽火大地》,我才見到他第一次捧場。」

出生於富裕家庭的洪永城(Tony),父親從事保險業,母親做棉花貿易生意,家住羅便臣道,自小有傭人照顧,出入坐Benz,他卻謙稱:「有錢嗰個係阿媽啫!」

首次與湯洛雯合作的洪永城,首度踏足巴黎,他認為巴黎夜景特別靚,「以前睇電視就睇得多凱旋門,估唔到真係喺眼前係咁靚,特別係夜景,真係靚到好似畫咁。」

洪永城十歲跟哥哥一起到新西蘭讀書,媽媽在奧克蘭買樓讓兩兄弟自住,輾轉在當地過了八年,直到二○○二年高中畢業,他發現屋企經濟出現問題,於是提出返港讀書:「雖然媽媽承諾供我繼續讀書,但我知道屋企經濟開始唔好,同埋覺得在新西蘭八年我好胡混,只懂打波,網球、籃球、壁球、羽毛球,見波就追,生活無憂無慮,從來冇定下過目標,冇認真做過一件事,身邊啲朋友都叫癲過玩過,但我腦海裏那八年卻是一片空白,時間像枉過了,人生再咁落去唔係辦法,我想人生多啲挑戰、多啲冒險,於是決定返香港。」

與老拍檔黃翠如再度合作,到英國拍攝《走過浮華大地》時,坦言很少買古着的他,這次都忍唔住出手,「佢哋啲衫保存得好新淨,啲款仲唔out ,好多係名牌嚟。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()