其中一處潛水點,底部是透明圓形玻璃,「我見到啲遊客喺下面好興奮,我覺得自己似變咗條魚。」 

名氣生活

陳君宜潛入大魚缸

海洋潛水試得多,但潛魚缸就好少何,最過癮是一次過看到魔鬼魚、鎚頭鯊、蘇眉、藍鯨吞拿魚群,想清蒸或刺生上碟?喂!眼看手勿動。
喜歡上天下海追尋刺激的購物網站 http://zeuz.com 老闆娘陳君宜,與潛水鐵腳、曾經做過友坂理惠師妹的梁綽妍,兩週前剛去了馬爾代夫潛水,五天內只見幾條大魚,難怪陳君宜大嗌:「真係好無癮!」返港後她知道海洋公園新出孭樽潛海洋奇觀大魚缸,同五千條魚同游,即刻試玩補番數,「未試過見咁多魚,有條豹紋鯊好似狗仔咁嗲,追住我哋玩;不過在魚缸內,我哋都變成魚,俾玻璃外的遊客不停影相同揮手,好搞笑!」

冇帶泳衣


遊客見到 Qinnie和 Bibi都好奇地舉機拍照。 

陳君宜( Qinnie)孖埋結婚三年多的梁綽妍( Bibi)一齊潛魚缸,「我準備要做人,依家玩得就玩。」搞笑是她記得帶潛水衣,卻忘記帶泳衣,在旁掩嘴而笑的 Qinnie,亦被海洋公園工作人員細聲提點,「你哋唔好化妝喎。」原來他們怕化妝品影響水質,事前要求二人要零化妝,她鬼馬地說︰「眼睫毛係植上去,搣唔甩。」
「海洋奇觀」這大魚缸,直徑有五米半,水深有十二米,是全球最大水族館,她們雖有六、七年潛水經驗,落水前都要上課十五分鐘,了解潛水路線,半小時的潛水更有教練陪伴。
他們先潛到三米,再到五米,左邊成群吞拿魚出動,繼而跟鎚頭鯊擦身而過,抬頭一看有成幅地毯般大的魔鬼魚角鵬慢慢游過,「小丑魚已經睇到唔睇,吞拿魚同蘇眉則未見過咁大條,試過去馬來西亞 Layang Layang看鎚頭鯊,潛了五日一條都找不到,所以個 trip叫賴嘢、賴嘢。」

 

 


四百五十種魚游來游去,全缸最大的角鵬更在她們上方游過,但 Qinnie卻走漏眼,「吓?我見唔到呀。」 

潛魚缸最正莫過於保證見到大魚,魔鬼魚、護士鯊多到你睇唔切。 

只有幾個月大的豹紋鯊好活躍,見人就纏, Qinnie勁讚得意︰「屋企的貴婦狗都惡過佢。」

落水前要填表格及量體溫,更有潛水路線圖提供,絕不馬虎。 

本來 Qinnie自備了靚靚潛水衣,但因太薄要改穿公園提供的裝備,就連私人桃紅色蛙鞋(右圖)都唔著得。 

黐身豹紋鯊

有條在海洋公園出世的 BB豹紋鯊,似足狗仔鍾意嗲人,見人就黐。豹紋鯊纏完教練,想黐埋 Qinnie身邊,「平日係我哋追住搵大魚,好多魚見到人都走,呢條好得意,可惜教練不准我摸,但我隔住手套摸了一下,感覺好嚡手。」
Bibi笑言感覺最搞笑是當潛到去觀賞屏位置,被成團自由行當表演狂影相,「仲有人揮手,他們睇人好過睇魚。」潛完水,二人到魚缸旁的餐廳醫肚,見到蘇眉、藍鯨吞拿魚游過,激似餐廳揀海鮮, Qinnie開玩笑說:「以為即叫即蒸,哈哈!不過魚都係細條好食,大條養喺度睇啦。」


她們在海洋奇觀內的餐廳午飯, Qinnie望入魚缸才驚見有如此多魚,「潛水時唔覺有咁多。」當見到魔鬼魚游過,即叫攝影師影相留念。 

潛水套餐還包括到珊瑚保育室,由專人講解如何培殖珊瑚。 

水中開大

她們一年至少組團潛水一次,去過馬來西亞的 Sipadan、 Layang Layang,沙巴及帛琉,潛水最深四十米。 Bibi說馬爾代夫潛水最令人失望,「只得幾條魚。」 Qinnie認為帛琉最靚,「水清,魚多,珊瑚靚。」提起潛水趣事, Qinnie爆話:「我見過朋友屁股後面有大堆嘢,最初以為係魚仔,原來佢人有三急,忍唔住喺石堆除褲解決。」 Bibi忍不住大笑,「嘩!都未見過教練同朋友游走得咁快。」


馬爾代夫 

兩週前陳君宜與老公鄭躬明(右一、二),孖埋 Bibi夫婦(右四、五)第五次去馬爾代夫潛水,「南邊海底多魚同珊瑚,北面珊瑚是灰色。」 

帛琉潛水勝地她首推帛琉,「鐘乳石、水母湖及白泥湖是必到之處,十二月至五月是最佳月份。」

 

海洋奇觀水肺潛水體驗
收費$1,900
查詢 3923 2328


撰文︰鄭子瑩
攝影︰葉志明、陳偉傑

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()