石天欣續約博上位

無綫藝人石天欣在劇集《仁心解碼II》飾演強姦案受害人,在天台被強暴的一幕引起極大回響,她說:「嗰幕戲係比較激,但真係估唔到會引起網友咁大反應!就算之前因為拍呢幕而整傷腰骨都值得!」她自言是「容易受傷的女人」,常因拍攝而弄傷:「我之前客串電影《黑色喜劇》,有場戲講我同王淑玲打交碌落樓梯,結果拍呢幕戲時搞到成身瘀晒!」

有望上位的天欣自爆即將約滿無綫,為了可以在演藝圈闖出一片天,她透露希望續約:「嚟緊5月同無綫就約滿,不過希望可以留低繼續拍劇,所以已經傾緊續約,可能仲有機會加人工!(考慮過檔王維基?)我想等自己『入屋』啲先,其他嘢唔諗住!」

石天欣一向落力演出,有望上位。

早前播出的被姦戲引起網民討論,令石天欣人氣急升。

石天欣碌落樓梯唔錫身

早前在劇集《仁心解碼II》中被一姦成名的無綫藝人石天欣,笑言自己是容易受傷的女人,為了拍戲完全「唔錫身」,她說:「我之前客串電影《黑色喜劇》,扮演童菲及王淑玲嘅妹妹,我成日同王淑玲狗咬狗骨,日日互毆,有場戲講我同佢喺樓梯打架,最後碌落樓梯,我搞到成身瘀晒。」



就快約滿無綫的石天欣,未有想過跳槽王維基的香港電視。

2009年加入無綫的天欣又自爆5月與無綫約滿,但她表示渴望與無綫延續賓主關係:「我哋已經傾緊續約,我好開心可以喺無綫拍劇,因為可以訓練演技!(考慮過檔王維基?)我想喺無綫拍多啲劇、等自己入屋啲先,其他嘢唔諗住!」

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()