So Comment

出血爆谷  Garrett Popcorn Shops

近日潮食! 乙-
2012年,在朋友家食過由台灣帶返來一筒筒的 popcorn,有很多味道的,普通的芝士、焦糖、 with nuts…… wasabi……乜都有,最特別係泡菜、椰味,仲有香葱雞汁味!後來在香港亦見有得賣,但係最好都係食我朋友在台灣買回來那個「星球工坊」( planet popcorn),我試嘅係 wasabi味,少少攻鼻但又不太強, popcorn又夠鬆。而 IFC呢間就鬼佬好多,但冇咁有趣囉!

只不過係好奇啫……

去 IFC city'super多數都叫司機在後面接上車,每次經過就見啲年輕人在排隊,排乜鬼呢?原來係買爆穀,但因為每次都匆匆忙忙,兩手又拎滿嘢所以冇機會去研究。一晚飯前懶得閒,呀!就去八吓啦!好奇啫,點知大出血!

學食咸 popcorn……

香港戲院吸引嘅地方就係老遠就聞到啲 popcorn味,響加拿大,去睇戲想買 popcorn,吓,點解全部都係鹹嘅?!冇甜 popcorn的,非常之失望,仲有另外一個怪現象係,我哋睇戲就鍾意坐後面,啲鬼佬爭住坐第一行,係咪神經?!記得第一次食鹹 popcorn一啲都唔鍾意,後來冇得選擇,食吓食吓又幾好食,最重要係 double牛油!不過就食到一手油!
而家返香港去睇戲,哈哈!香港又有鹹爆穀,我覺得淨甜就太膩,淨鹹又太寡了,最好食係兩溝,溝得嚟鹹要比較多一點於是去到 Garrett又買了焦糖、芝士,呀!未試過果仁,又買咗兩款,腰果同夏威夷果仁,本來好哋哋$96走人,後來又諗吓,咁咪自己返去撈餐死,因為我鍾意鹹甜一齊食吖嘛,於是咁就衰嘞,開口問佢哋一筒筒點賣,佢哋話一筒可以放晒四包仲要加一啲才滿,我又諗,喺屋企揸住個筒先至似食爆穀,結果攞咗三百幾蚊出嚟,想死!結論,爆穀係要熱熱哋先至好食,一個人幾耐先至可以食晒成筒?食食吓又腍。不過新鮮食時都唔夠鬆,千祈唔好買果仁,食食吓果仁會甩出嚟,最好食係芝士!今次真係一條大水魚!!! 3/5: 2/5(咸:甜)超正!





Garrett Popcorn Shops

地址•中環港景街 1號國際金融中心 1樓 1050鋪
電話• 2234 7494

蘇施黃

資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。


攝影:蘇施黃

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()