句句金

句句金

近日有指陳茵媺喺加拿大安胎,男友陳豪對此不置可否,日前出席活動仲滿面春風,
你哋興奮令我開心,你哋對我祝福全部都收到,你哋嘅心意我亦 feel到。

你知就好啦!你嘅模稜兩可令媽咪姐好焦急,等茵媺穩定落嚟就好快啲公布喜訊啦,知冇?

 

陳豪人逢喜事精神爽,相反舊愛廖碧兒感情生活仍一片空白,佢解釋:
工作行先,太鍾意做嘢。

係真唔係呀?不過呢個 moment,唔搵工作做藉口,又點落台喎。

 

曾志偉新抱喺 facebook插老公鬧奶奶,令家醜外揚。早前志偉解畫:
我哋一家都有 facebook,成件事係有人 hack咗入去。

嘩,咁個黑客都好犀利啫! Hack你全家,自編自導自演整咁大齣大龍鳳,同時出咁多 post你哋都唔知,好牽強囉!

 

彭浩翔有意搵鍾楚紅喺《春嬌與志明》做余文樂阿媽,遭到紅姑拒演,日前周潤發亦幫口咁話:
佢點做余文樂阿媽呀?余文樂做佢老竇就差唔多。

又有冇咁誇呀發哥?紅姑對鞋肯定被你擦到立立令。


 

黃宗澤日前許下承諾,若新作《好心作怪》有 32點收視,就會跟拍檔周麗淇以泳衣示人。不過周麗淇當面拒絕:
我怕趕客呀!

咁市場好大嘅,有人鍾意大,都總有人鍾意平嘅,周麗淇唔使咁自卑喎!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 tvbfun 的頭像
    tvbfun

    tvbfun娛樂八掛大放送★

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()