徐子珊撻傷大陣癱瘓10分鐘

徐子珊前晚於電視城拍劇發生意外,着住5吋高踭鞋跣腳向後倒地,「櫈」親「大陣」尾龍骨,當時她有十分鐘痛到不能郁動只爆喊,即急call白車送院,拍檔黃子華親自陪同,痛楚萬分的子珊需坐輪椅,經照X光後慶幸沒有骨裂,但不能出席昨日的新劇拜神。而子華則內疚因看見地下成攤水未有即時處理,結果釀成今次意外!



坐在輪椅上的子珊,擔心得面露愁容。

正忙於新劇《My盛Lady》拍攝的徐子珊,前晚與黃子華於將軍澳電視城開工,劇情講子珊拿水杯潑向對方,沒料穿上5吋高踭鞋的她,不慎因地上一攤水而跣倒,結果整個人向後翻兼撻落地,子華及監製文偉鴻等人即表現緊張,上前慰問,惟躺在地上的子珊不斷哭泣,還面露痛苦表情,在場保安見狀即電召救護車到場,並由子華及監製陪同到將軍澳醫院。

照X光尾龍骨冇裂

由於已是凌晨時分,醫院急症室只有寥寥數人在輪候,故坐在輪椅上的子珊,很快便接受醫生診治,經X光檢驗後,證實子珊尾龍骨並未有骨裂,但為免再弄到傷處,建議她不要多走動,乖乖在家中休養,眾人隨即鬆一口氣,及後子珊由經理人推住輪椅離開,見子珊上車時動作緩慢,一副小心翼翼模樣,子華則輕搭其膊頭謂:「你take care嘞!」


子華陪子珊到醫院,不時安慰她不用擔心。

子珊經照X光後無大礙,由經理人送回家,子華亦着她多休息。

子珊與子華密密傾。

上車時,子珊小心翼翼。

原定子珊昨日出席新劇開鏡,因受傷而缺席,在家休養的她接受電話訪問,直言意外發生後,整個人也動彈不得,她說:「真係好驚唔知會點,咪喊囉!好在醫生話冇骨裂,但個位就腫咗,開咗消炎藥,不過跌落地嗰吓因隻手借一借力,結果手腳都拗親,依家要喺屋企休息,盡量唔好周圍走。(之後仲着高踭鞋拍?)都要連戲,不過會小心啲,同埋唔想請咁多假,影響拍攝進度就唔好。」據知,子珊將於今日復工。

意外一刻簡直嚇死

而子華、陳敏之、高海寧、陳嘉佳(小寶)等昨參與開鏡拜神時,對子珊意外受傷,眾人均送上祝福,希望她早日康復。有份陪子珊入院的子華,坦言意外一刻簡直被對方嚇死,他說:「當時全廠靜晒,佢凌空咁跌,成10分鐘郁唔到,又係咁喊,好在X光睇到冇咩事。(會唔會影響生仔?)唔敢提,休息吓應該冇事,原本今日打算同子珊公布組情侶合唱團雙『子』座,我咁耐未試過登台,叫佢表演歌舞,我打拍子。(拜神前就出事?)之前好順利,係咁啱。」子華更指對事件感內疚,他謂:「事前我見到攤水冇為意,諗住拍埋先處理,點知出事,第時大家見到有問題要處理先,有事就難以挽回。」

昨日子華與小寶表現老友攬住影相,問到會否擔心被指鹹豬手?他笑謂:「我又唔會話冇意嘅,之前抱敏之手臂痛三日,就係因為驚鹹豬手,對手要特別就位,有時可能真係要鹹豬手,一陣跌落地仲慘。」

文:影視組

攝:追蹤組

監製文偉鴻:劇集拍攝冇影響

目擊子珊發生意外的《My》劇監製文偉鴻,昨於活動上講述事發經過,透露前晚於公司拍攝一場子珊向子華潑水戲,期間有水反彈濺在地板上,子珊不慎跣腳,繼而整個人向後跌pat pat落地,初時不能動彈,後來他聯同子華陪子珊入院,幸而照X光後尾龍骨沒有大礙,但由於子珊感到痛,所以暫放兩日假休息。文偉鴻更謂:「到時睇吓進度情況點,不過今次都唔影響到套劇拍攝,之後會補拍番。(補戲要唔要改劇情?)呢個就要再度。」



監製文偉鴻在拜神後率一眾演員切燒豬。

容易受傷的花旦

巾幗不讓鬚眉,女藝人開工時亦唔錫身,由於過分拚搏,因而令自己傷痕處處,有些更嚴重得要送往醫院求醫。



陳敏之

陳敏之

「索腿天后」陳敏之於拍攝劇集《公主嫁到》時,因經常戴古裝頭飾,不勝負荷而造成頸椎移位。其後為劇集《怒火街頭》拍攝裸跑戲時不慎跌倒,引致左邊鎖骨斷裂。

葉璇

葉璇於2006年演出亞視劇集《情陷夜中環II》時,因她太投入拍一場刺殺戲,竟不慎被自己手持的牛肉刀插傷大髀內側,送往醫院縫上六針。


葉璇

朱晨麗

朱晨麗

去年11月,前港姐冠軍朱晨麗綵排台慶跳舞表演時,不慎弄傷腰,後來看醫生後證實其盆骨移位,需做物理治療和電療,認真慘情!

 fit爆高Ling:着高踭鞋開工小心

以性感裝束亮相的高海寧(高Ling),盡騷減肥後成果,透露打扮乃戲中造型,更指今次飾演o靚模,戲服大多是性感兼露腰,故開拍前花了兩個多月時間,倣效陳豪的戒油、鹽減肥法,結果一下子減了10磅,令她非常開心。問到角色要不要色誘黃子華,高Ling笑謂:「唔使,戲入面我好單純同天真。(知唔知徐子珊發生意外?)睇新聞先知佢出事,我今次都要着高踭鞋,所以會小心啲,呢套劇拍攝氣氛好好,希望佢快啲好番歸隊。」



高海寧為新劇減肥十磅,大騷fit爆身形。

葉翠翠「盛女」望仔追

而葉翠翠對於近日被指搭上波子闊少,直言對方並非男朋友,更謂:「嗰日只係朋友揸車接埋我,佢係普通男仔,又唔係追我,都唔知會唔會同我絕交。」翠翠慨嘆追求她的異性首要條件是大膽,坦言曾有異性獲悉她是藝人便沒有再聯絡,白白錯過不少機會,雖然如此,但翠翠表示不會因此放棄事業,更謂:「我呢個年紀同人交往吓好正常,唔介意畀人影到,我都係『盛lady』嚟o架!」

 


黃子華攬實小寶,不怕被人話鹹豬手。

葉翠翠(左)與王君馨拍《My》劇好開心。
 不會影響生育

對於徐子珊穿5吋高跟鞋拍戲時跌倒,恐傷及尾龍骨,家庭醫生關嘉美表示不會影響生育和引致併發症,她說:「因為個位置唔會壓到神經線,亦都唔會影響生育同有併發症,只係傷者行路同瞓覺時會感到痛楚。」關嘉美又表示傷者可打止痛針或吃止痛藥減輕痛楚,但因吃藥會傷身體,故可以塗消炎藥膏至患處,同時又指傷者在坐下時可以水泡和咕o臣墊着。問到要連戲需再穿高跟鞋,關嘉美表示只要子珊一切小心,應該沒太大問題,又說:「其實佢捱得痛,可以唔使休息就開工,反而仲可以分散佢對於痛楚嘅注意力。」

拍劇生意外 嚇窒子華

子珊跣腳撻地爆喊入院

■子珊前晚拍劇時跣倒,在子華護送下入院。

無綫新劇《My盛Lady》拍得如火如荼,可惜前晚發生意外,徐子珊要請病假缺席昨日的開鏡拜神儀式。事緣子珊、黃子華及陳敏之前晚在電視城錄影廠拍攝,劇情講述子珊用水潑子華,怎知水反彈到地上,穿上高踭鞋的子珊差錯腳跣倒,凌空飛起再撻在地上,由於尾龍骨落地,子珊當時痛到喊,劇組即電召救護車,在經理人Candy、助手、子華及無綫保安陪同下,將子珊送往將軍澳醫院。子珊經理人Candy昨日透過電話說:「照咗X光,好彩冇事、冇骨裂,醫生叫子珊唔可以行太多,寫咗幾日病假畀佢,要佢暫時休息,子珊已無大礙,喺屋企休息。」

《My》劇昨日在電視城舉行開鏡拜神,監製文偉鴻指子珊請病假休息幾日,不會影響進度,但該場戲要補拍。子華則坦言被子珊嚇死:「全廠靜晒,因為子珊有十分鐘講唔到嘢、郁唔到,淨係喊,好彩冇事。」這樣一跌,會否影響生BB?子華即說:「嘩!提都唔好提!之前都好順利,拜神前就有意外,好驚,但我相信係小意外。」

高海寧降Cup

開鏡中,高海寧以性感推銷員造型示人,露事業線及小蠻腰,提到瘦了不少,高海寧說:「為咗呢個角色,我瘦咗8至10磅,上圍都降咗一cup。」最搞笑是細細粒陳嘉佳從後攬子華,子華笑說:「好強大靠山,背山面海!」子華攬細細粒時似觸及女方胸部,他笑說:「我唔會冇意。」至於被指搭上闊少的葉翠翠,否認有新男友。

採訪:黃曉妍



【C女郎】

■高海寧昨日露少少事業線及小蠻腰,相當消暑!

攝影:黃偉雄 

■細細粒熊抱子華時,不禁露出冧樣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()