Beauty Hunt

雷琛瑜 J.Arie 尖子攻略

唔一定要做女神或者叫 BB先入得行,有才華和靚聲,一樣有機會。
Paco旗下太陽娛樂今年力捧的新人雷琛瑜 J.Arie,去年港大法律系畢業,做律師本應大有前途,但她自言最大理想係唱歌。
讀大學期間,她試過呃住屋企人去夾 band,搞到被老豆扑穿頭仍然堅持要玩音樂。就係呢團火被 Paco睇中,終於踏上歌途。

 

23歲雷琛瑜 J. Arie自小家教甚嚴,父親當過紀律部隊之後從商、媽媽係訓練空姐主管。她說:「佢哋都係因為錫我,希望我可以行條舒服嘅路,所以我揀咗法律系,但我發現我好鍾意唱歌,可惜佢哋好反對。」愈反對就愈鍾意音樂, Arie讀大學期間經常夾 band搞到夜歸,曾令老豆大發雷霆,試過跟蹤女兒。「佢跟咗我幾次,試過有次跟到我去出商場騷。之後返到屋企,佢好嬲仲唔小心掟咗我去𨋢門,搞到我穿咗頭。」

 

 


雷琛瑜第一首派台歌〈第一志願〉,聲線像初出道的衞蘭,點擊率亦有近 5萬,新人嚟講唔錯喇! 

未入行前與同學組過一隊 band「 Matchbox」,經常在朗豪坊、 apm等商場出騷,儲落不少演出經驗。 

試音即簽

夾 band夾到爆頭,但冇令雷琛瑜放棄,終於被 RubberBand前成員藝琛睇中,介紹佢唱 demo之餘,仲將她介紹畀 Paco認識。「當日帶咗 6隻歌畀 Paco聽,頭兩隻佢一直冇出聲,到第三隻我唱 Rod Stewart嘅〈 Have I Told You Lately〉,佢先突然話『我要同你簽約』!嚇死我!」簽約後, Paco更為她改了 J.Arie這個英文名,她說 Arie代表優秀的動物的意思。
去年雷琛瑜港大法律系畢業,家人終於開綠燈畀佢做歌手。她說:「佢哋覺得我讀完書,可以行到自己嘅路,所以冇再反對。我亦知做歌手開頭好艱難,暫時未諗有冇機會攞新人獎,只係希望有人認得我把聲就得喇!」


Profile

姓名:雷琛瑜( J.Arie)
身高: 164 cm
體重: 50kg
微博: JArie雷琛瑜(粉絲人數 593)
fb專頁: J.Arie雷琛瑜(粉絲人數 1,232)


雷琛瑜去年港大法律系畢業,最終選擇入行做歌手,好在父母亦由反對變支持。 

Paco當日聽咗雷琛瑜唱三首歌就決定同佢簽約,而年初的太陽春茗,雷琛瑜傍實 Paco和大師姐薛凱琪、已故的陳僖儀並排,擺明力捧。 

採訪、撰文:林通賢
攝影:葉曉明
髮型: Jo Lam@Queen's Private i
化妝: Francis
形象: Bryan@the flamming

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()