FACEweekly

Alvin Goh展覽之星

來自新加坡的 Alvin Goh, 8年前來港發展事業,奈何識人唔多,試過 9個月冇 job,但因為唔肯放棄,後來遇上 Maggie Q,從此向上爬。近年佢漸漸由化妝師轉型為造型師,當過雜誌創作總監,又曾為化妝品牌、甚至聯同 K-11於巴黎搞藝術展,最近佢更與 Kiehl's合作,為 7位港台男星設計造型並舉行慈善相展,即睇佢憑乜優勝過人,成為展覽之星!

今次替 Kiehl's慈善展拍攝 7位港、台、新加坡型男,更直飛汶萊拍吳尊,難度最高是什麼?

今次 Kiehl's的相展對我來講真係一個突破!因為我只有 1個月時間去完成 7位男星的所有拍攝,非常有挑戰性,例如吳尊係我建議飛去佢汶萊的健身室進行拍攝的,我成個月一直 keep住好興奮的狀態去影相,反而𠵱家相展開幕前呢幾日瞓得唔好。

來自新加坡,但近年由化妝師轉型做形象總監,為何?

我對化妝師呢個稱呼好唔舒服, I'm more than a makeup artist,其實我只是來港後幫 Maggie Q化妝才被人誤會,後來亦曾為(A)Emma Watson、(B)Milla Jovovich及(C)Uma Thurman設計造型,我覺得𠵱家的角色隨每次工作而改變,有時係品牌代言、有時係形象總監。






C

近年同你合作的單位來自愈來愈多不同界別,你覺得自己有咩賣點?

我做 project有個 balance,既要令客人開心、又要過到自己高要求嗰關,感覺似煮餸咁,所有調味料都要剛剛好,當年來香港前,好友陳潔儀已讚過我可以將藝術同商業平衡得好好,結果𠵱家冇令佢失望。

未來有什麼新嘗試?

之前有香港電視台想搵我做主持,不過我啲廣東話實在太差啦。呀!我諗我可以做真人騷的評判,因為我可以好 critical,睇別人的作品畀到好多意見,我覺得我會做得幾 ok。

你有甚麼靈感繆思?

嘩,我呢個人好有 feel好多靈感,就算睇本歷史書、經過街市見到個師奶的衣着都諗到,但我靈感爆發得最多的時候係坐飛機,今次 Kiehl's相展中任賢齊的造型都係機上諗到。

好多人話你整過容,你點睇?

係呀!我知好多人講緊,一直好想澄清,我係做咗 1年刮痧 facial通淋巴,一個月做 2次,所以面形先尖晒,加上日日敷 cream mask令皮膚好似識發光咁,又經常四圍研究化妝技巧,連我自己都覺得個樣唔同咗!

Check! Kiehl's× Alvin Goh× 7型男

Alvin早前與 Kiehl's合作的慈善相展名為 Be the Ultimate Men,由佢替吳尊、林峯、方中信、周柏豪、林俊傑、林德信及任賢齊 7位型男創作造型照,相展於上月假海港城舉行,並製成海報,為護苗基金籌集港幣 70萬。


撰文:曾曉嵐
攝影:吳偉業

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()