明愛校內的民主牆是一班明愛社運鬥士的流連熱點。現於校內跟小明共同作戰的同學約有 11人,但上週三採訪當日,只有 6名學生到場! 

Main Camp

箍胸誹謗嚇唔走 明愛學運新星繼續抗爭

早前特首梁振英到調景嶺明愛專上學院出席國際會議,示威學生與警方展開大混戰。一幕男督察「熊抱」、「胸襲」示威明愛女學生,惹來市民圍插,質疑點解唔用女警驅散女示威學生。
而「熊抱」女主角、現讀明愛社會科學系 Yr.1的何潔明(小明)亦成討論焦點,雖然輿論對她有讚有踩,更甚有網友人身攻擊,但孖生家姐是新進學運女神何潔泓的小明,卻情願把個人榮辱放埋一邊,與志同道合的同班好同學組織搞學運,由在學校吹雞到上街示威都以明愛學生排頭行先,學運女神更加唔稀罕做!

 


何潔明被警方胸襲,並沒有阻到她對社運的熱誠,他在 fb留言:「我們只會繼續勇敢地手挽手,義無反顧地以身軀阻擋!」 

自「明愛 516」事件發生,報紙、電視鋪天蓋地報道何潔明(小明)被男督察胸襲,上週三( 22日)她及明愛五位社運新勢力接受本刊訪問。小明仍然有火說:「仲有冇人記得我哋當日爭取啲咩?係反加學費呀!大家只會討論我俾警察抬走,𠵱家因為啲枝節嘢錯晒 focus,所以我先唔想出名!」

紋身大平反

「愛港力」咩到插,就連小明右臂上的紋身,都被對方指有紋身等同做援交,小明只淡淡回應:「佢哋成日話我哋唔理智,𠵱家邊個唔理智,一睇就知!我紋身只係貪靚!」

家人阻我唔到


小明於 10年參加反高鐵苦行,開始了自己的社運路。之後支援菜園村居民,要求全民退保等,她亦走在最前。 

不想學孖生家姐何潔泓般成為學運女神,小明對於私人事亦不願多提,只肯說父母對兩姊妹參與學運大力支持,「由細到大,父母都會帶我同姐姐去六四燭光晚會、七一遊行,令我同姐姐會關心社會,不過今次屋企人見到都好擔心,驚我受傷,但佢哋知我做嘅係啱嘅,更加知阻唔到我,我覺得就係要趁後生先可以企咁前!」勇於表達訴求,卻有「愛港力」網民兼轉移視線轟小明有紋身等同做援交,難得她仍能一笑置之:「其實都慣晒,當笑話咁聽就算,搞社會 EQ要夠高,唔係點繼續落去!」

社運孖妹

小明與學聯副秘書長何潔泓是孖生姊妹,兩人同樣活躍於社運界,上年立法會選舉兩人就替社民連的陶君行助選,成為新一代社運 icon!

學生會冷感

其實明愛專上學院這股學運新力量,除了小明外,其實還有 11名同學一齊搞抗爭,他們除在 fb就不同議題吹雞,更在校內舉行展覽,簽名運動等,出心出力只因校內學生政治冷感。另一活躍分子傅威翰( Crazy)直言:「明愛嘅同學對政治好冷淡,我哋搞聯署,成間學校都得幾十人肯簽名。學生會又淨係識搞歌唱比賽,完全唔帶領同學關心社會。今次 516事件特首雖然冇理我哋,但起碼身邊同學都會關心呢件事。」 Crazy說當日特首到訪,學校竟然禁止同學進入校園,才會令他們如此激動:「其實我哋當日唔係想咁激,但係校方竟然連同學都唔畀入,封埋個民主牆,警方又先主動包圍我哋,我哋嬲得滯先會咁做, CY肯停低聽我哋講就唔會咁混亂,我哋𠵱家要求校長公開道歉。我想話畀大家知,唔一定喺八大先可以搞社運囉!」

戰友:預入黑名單

不是每個社運戰士都可像小明一樣獲得家人支持。同樣熱衷社會運動的葉志衍( Sammy)(右一)參與過各項示威,卻因經常上街遊行而和父母面阻阻:「食飯嘅時候屋企人喺電視見我行得咁前,都會嗌交。我媽媽嘅生日同母親節願望都係想我唔好再搞社運,不過我都知佢哋緊張我,而且好多親戚都有畀壓力佢哋。拜年嗰時啲親戚都會問我:『唔使去遊行咩?』其實我都預咗入黑名單,而且理念唔同,點都唔會打政府工。」


雖然相識不足一年,但 Sammy都經常相約一班明愛仔一同參加遊行,亦會在校內舉行大大小小的展覽、宣傳等,希望今同學更關心社會,一班人好團結。 

中胡椒兩年前開始參加社運的 Sunny,試過菜園村靜坐,上年特首選舉,他亦有上街示威,甚至遭警方用胡椒噴霧驅趕,事後要用清水洗眼。 

珠海妹大胸遭攻擊

除了何潔明被網友惡意攻擊,早前撐碼頭工人的苦行示威中, 19歲現讀珠海書院新聞系 Yr.1的辛兒璁(辛辛)就因冇心將斜孭袋放在胸間,因而將自己的上圍凸顯,即俾網友指她「有居心」、「博出位」、甚至用「核彈胸」、「波大冇腦」來形容。不過辛辛一樣企硬,唔向網友屈服:「我都冇做錯啲咩,我亦唔覺得有咁嘅身材有咩好處,不過我會企硬堅拒穿大碼衫兼繼續孭斜孭袋。」


辛辛初次踏上社運路就遭人惡意攻擊,有高登仔甚至將她與𡃁模合照合成,在網上瘋傳! 

早前辛辛接受《蘋果日報》訪問,而是玩社運的男朋友亦出有面撐場! 

Main Camp:

Main Campus簡稱,意即主校園,各大專潮人潮事當然離不開 Main Campus。


撰文:校園組
攝影:何榮亮

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()