180cm型男 Dominic肌男首度出戰拍寫真,身高 180cm的 Dominic話緊張到發惡夢:「本書又要影床照又要整甜品,早幾日發夢見到自己冇着衫着住條圍裙整甜品呀,完全接受唔到呀!哈哈哈!」 

小報告

肌男出擊 '13寫真書戰率先爆

好快又到 7月水着季節,大班 模磨拳擦掌迎接寫真大戰,倒奶噴血寫真唔少得之餘,新血嘉欣 BB同餅女 Miki(楊愛謹)事先張揚以三點式搶灘,純女鬥剝模。
咪以為寫真淨係關電車仔事,今年連嫩口男模都加入戰團,周秀娜師弟 Dominic、 King同顧又銘分別晒胸肌晒床照,連姊妹市場都殺埋,今次真係大混戰。

 


Dominic女友糖妹今年唔出寫真似避猛男風頭, Dominic硬撐:「佢大把 fans啦,今年輪到我都得啩!」 

今年除咗有𡃁模出招, 3名肌男亦擺明車馬爭食,糖妹男友 Dominic(何浩文)賣萌賣可愛,兼教整甜品; A&F大隻仔阿 King(趙勁皓)騷肌之餘仲教你健身;來自北京的翻版黃曉明顧又銘挑戰寫真尺度,自稱全裸冇老點,三大壯丁來勢洶洶!

跟糖妹偷師


Dominic同阿 King話本身已拍戲唱歌,唔需要靠出寫真增加知名度:「只係想大家知道我哋有另一面優點,多方面發展啫。」 

首次影寫真的 Dominic同阿 King上週二( 21日)接受本刊訪問,他認為香港好應該有少男寫真:「韓國、日本、美國都有男仔寫真啦,以前謝霆鋒、 BOYZ都出過,近年冇咗因為女性泛濫,娛樂圈或 model界嘅女仔好吃香。但係女仔市場呢,老闆話係時候照顧吓女性市場,女仔都好有消費力㗎!」
𡃁模出寫真不時遭白眼,甚至被書展職員趕離場, Dominic則表示不怕被人當𡃁模:「我唔認為𡃁模呢個名稱有貶意,係好 fresh、好 green嘅,唔代表唔專業。而且唔會有人叫男仔做𡃁模啩,就算要標籤我哋亦唔介意嘅,俾人標籤係好事嚟!」

翻版曉明顧又銘

 


現時身處北京的顧又銘,連英文名都索性叫「 Gym」,擁有 42吋胸肌又自稱拍寫真冇底線,仲預告會全裸添! 

顧又銘有「爆肌黃曉明」之稱,亦是王菲在北京的私人健身教練,早前演出過「型男爆肌騷」而被周秀娜經理人 Roy睇中。 

A&F肌仔 King

 


上月 King拍電影《爆 3俏嬌娃》期間急性胰臟炎入院:「每日飲 3杯大隻奶粉原來會物極必反,𠵱家唔敢再食,又諗住唔食澱粉唔食油,後來發覺自己唔夠肉呀,𠵱家要食番少少飯同肉,同埋 keep住做運動囉。」 

40吋胸肌趙勁皓去年由 A&F騷肌猛男殺入男模界,當時日日有女仔要求又攬又摸胸拍照,他說:「慣咗唔會再尷尬!」 

同志頂得順

Dominic的寫真要賣萌樣及拍露點床照,他說有向女友糖妹偷師:「糖妹其實係扮 model啫,我係學佢可愛嗰方面,努力去試咋!佢都唔會呷醋嘅!喺我角度嚟講,有男仔攬住佢本書嚟錫,我反而會開心!」
而 40吋胸肌的阿 King,在寫真集內更會教做 gym:「公司話要露股,但好難做做吓 gym露股喎,所以健身嗰 part唔會,床照生活照就可以大膽啲, underwear咁,全裸我未必。我哋出男仔寫真因為女仔(寫真集)已玩到極限啦,男仔可能唔使一開始就咁大膽,留番啲下次嘛!」
少男騷肌,難免惹來基民垂青, King就大方話:「從來唔抗拒佢哋,身邊有一大班同性戀朋友,買我哋本書當然歡迎啦,就算遇瘋狂 fans,憑我哋嘅身形應該應付到嘅!」

收山師姐

去年𡃁模寫真競爭激烈,嗌交、阻街互寸乜都齊,去年是非多多的 Mia、 DaDa和 Phoebe全部缺陣,係因為上晒位抑或冇眼睇呢?

DaDa唔再出

DaDa(陳靜)攞咗最佳女配角獎又再做「百果園 E神」,上位成功順便封胸:「今年有 4套戲上畫,寫真就暫時唔會再出。」

Mia要等等

上年以機械人 i-robot造型出寫真的 Mia(陳靜儀):「 iPhone都未出 iPhone 6啦, i-robot都 upgrade緊,大家稍等, I'll be back!」

Phoebe出到悶

寫真曾被評為二級而被在書展禁售的 Phoebe(許穎),雖然今年冇書出,不過仍寸嘴話:「已經出咗幾次啦,畀啲新人試吓,費事佢哋冇碇企啦!」

翻生 Miki 惡鬥嘉欣 BB

有 3大肌男爭食,純女亦唔執輸,今年寫真戰新入圍的,仲有餅女 Miki和嘉欣 BB,成為亮點。 28歲餅女 Miki(楊愛瑾)入行 11年,去年加盟悅目電影公司及簽約 TVB後,今年重新出發,推出首本寫真散文書+ EP,惡鬥同樣出處女寫真的 29歲鍾嘉欣。
同是餅女的傅穎及鄧麗欣都在書展苦戰過, Miki要衝出重圍,自言一定要靠突破:「啱啱去完泰國象島影相,𠵱家寫緊本書嘅文章,我一向唔識講嘢,所以呢 10年大家都唔太認識我,我想透過呢本書,令大家認識我,但其實都冇乜參考佢哋(傅穎、鄧麗欣)。」
Miki更稱今次會首度水底影寫真:「我參與服裝方面,影咗廿幾套衫,有三點式,有啲喺水底影嘅,但我唔識游水,仲要扮鎮定擘大眼,啲同事喺旁邊陪住我,但影咗一百張我都係皺住眉,影咗好耐,影影吓我仲學識咗游水添。」
Miki在 Cookies年代曾影過三點式寫真,事隔 10年, Miki話唔想同𡃁模鬥身材:「哈哈!冇得鬥啦!想影健康嗰隻啫,唔想刻意賣弄身材,只能夠盡量唔令自己肥,正常我大約 100磅,去泰國前減到 97磅。」雖然相片趕緊後期未出得街,但有寫真、自傳仲加埋久休新歌〈綿羊〉,算係寫真戰中嘅清泉囉!


去到風景如畫的泰國象島拍攝, Miki話遇到美食都唔敢放肆,要 keep住身形,返香港至大吃大喝。 

Miki今次寫真出盡力,台前幕後都兼顧埋,包括三點式超過 20套衫,又加送新歌〈綿羊〉 EP+MV,抵睇! 

嘉欣 BB近年接拍纖體廣告愈來愈性感,今年終於正式出寫真,粉絲有福喇!

新女試反應

每年都有新人加入寫真戰,不過唔夠舊𡃁模咁搏,只以性感加 gimmick包裝,打穩咗市場先。

Bonnie宣傳多

Phoebe師妹 Bonnie(梁晶晶)去年入行:「喺 5月尾會出咗寫真月曆先,希望做到一連串攻勢, 7月再出寫真,到時對我就冇咁陌生啦!」

Keiko賣韓風

Bonnie同門的 Keiko首度寫真將以韓風殺入書展:「化啲流行嘅韓國妝,同其他寫真有啲分別囉!影性感相好緊張,我本身比較怕醜,不過作為新人咁快出到寫真都幾好吖!」

Diva初熟格

DaDa師妹 32E上圍的 Diva(許珮榆)首次出寫真:「我唔只想騷身材,想有啲新鮮嘅感覺帶畀大家,希望表現到我初熟嘅一面。」

現場直擊 不死 Donut制服誘惑

剝模出寫真集,個個博做周秀娜、 DaDa咁成功谷上位,年年新血入舊人出。連續第 4年出寫真的 Donut,成員加加減減今年就有 12位𡃁模等上位,而且今年再度玩「妄攝」加制服誘惑,唔噴血唔收貨。
一踏入 5月,新 Donut成員已排住隊影寫真,其中 Elise為了拍妄攝照,她要先穿上護士制服,擺出誘人 pose拍多張照片,攝影師揀定一個最誘惑姿勢後, Elise便要 hold住姿勢讓工作人員 mark好位,然後脫剩內衣影多場,難度幾高。
舊成員 Elise今年 18歲,仍讀緊 F.5,她說今年寫真內容比往年大膽,因為競爭太大:「其實 model個個都係咁,我哋底線已經比其他高,至少有着衫吖!嗲哋媽咪有睇過,話只要唔好過咗火就 ok。我讀緊書,通常放學或者週末影,唔會影響學業,仲有同學組成 fan club添,不過學校應該唔知我影寫真。」她說拍性感寫真只因為愛拍照,將來目標是考入港大法律系,原來𡃁模都有好學㗎!


妄攝是由日本傳到香港,撕開相片露出女模穿內衣的姿態,中晒宅男偷窺的心態。 

12位 Donut成員今次都在香港拍攝,原因是拍過幾年寫真,發覺讀者注重模特兒的外貌和身材多過靚景,倒不如在香港拍攝減輕成本。 

Elise扮護士

Donut今年玩制服誘惑,更會穿着制服到相關地點試反應,好似 Elise就會扮護士走入醫院同病人傾偈,拍成片段放上網,製造話題收宣傳之效。

寫真攝影師:蝕都要出


Ronald指現今寫真集大膽露骨已成定律,要贏就要在製作上多花心思,照片要達到 100分至出得街。 

寫真集年年有十幾本,係咪真係咁好賣?今年有份參與製作及攝影過半數寫真的攝影師 Ronald解釋:「𠵱家泳衣同內衣已經唔係賣點,要好誇張至有人講,好似全裸、如廁都出埋;出寫真已唔係為咗賺錢,十本有七本係蝕嘅,其實係宣傳工具,出過寫真就有機會拍戲或者返內地工作至最重要。而喺書展出寫真,就好似行花市要買個吹氣槌仔一樣,係衝動消費,唔喺書展賣銷量會差一半嘅。」唔怪得俾人鬧俾人趕都要出啦。

舊女剝盡啲

出過寫真的舊模面對咁多強敵,今年有乜橋打呢場仗先?

羅彩玲玩造型

同周秀娜舊愛 Avis傳緋聞的 Vivian(羅彩玲),話可能係最後一次出寫真:「今年去盡啲,半裸用手遮胸,又會有啲中性打扮多啲造型,會喺香港同澳門取景。」

蔚雨芯扮神秘

去年出過 cosplay寫真的蔚雨芯,魔鬼巨胸再接再厲,至於有乜新突破暫時要賣關子。

Irene再出擊

Irene(許麗燕)是前 Donut成員,首次單飛出寫真集:「會大膽少少,半裸上身,下身牛仔短褲,如果全裸好似過火咗啲,保留少少想象空間嘛!」


採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()