U花 U草

港大食神 葉綺晴 美少女飯局

肥媽主持的飲食節目《食平 D》,晚晚以超抵價平煮正菜,個個都想食平啲又好味啲!
師奶廚神要識格價,但𡃁界食神靠一張相搞掂。現就讀港大專業進修學院市場學高級文憑 Yr.3的葉綺晴( Kary),是校內的美少女食神,每當她嘗到美食,就立即放上 Instagram跟六千名同學朋友分享,是粉絲心目中的另一個美食指標,但凡她推介過的美食,定必有粉絲留言,「好正啊!邊度嚟㗎?快啲畀地址我啦!」
採訪當日, Kary電話響個不停,「哦,你想食越南嘢就梗係去山林道嗰間啦,一定要食佢個生牛肉河,河粉又夠滑,記得飲埋個勁鮮甜嘅湯底,你識唔識去啊?」女神體貼又識食,食神肥 Michael今鋪有勁敵!

葉綺晴( Kary)港大專業進修學院市場學高級文憑 Yr.3

有 5呎 3吋高、只有 93磅的 Kary幾乎日日出外搵食,日日食味精照計應該好易肥,但她說:「我之前得 80幾磅,𠵱家已經重咗好多喇!我要控制吓自己唔好食咁多,唔可以再肥落去喇!」

 

腦裏有一幅「搵食地圖」識周圍搵美食,全因屋企是無飯家庭, 16歲的她就自己出街搵食。「爸爸做生意、媽咪做地產,兩個都冇時間煮飯,對上一次成家人一齊食飯,已經係新年餐團年飯,自己又懶煮,我寧願捐窿捐罅搵好嘢食!」

推介糖醋排骨


雖然 Kary就讀市場學,不過她的夢想是成為空姐,周圍去旅行之餘,仲可以食盡各國美食! 

Kary特別鍾情發掘小店,「其實好多小店都禾稈冚珍珠,好似美孚新邨有間上海麵鋪(滄浪亭),佢招牌菜一定要試糖醋排骨,酸得嚟啲排骨又啖啖肉!唔似得其他鋪頭得啲骨,出面搵唔到 30幾蚊大大碗好抵食!最緊要係唔使點等位!」對 Kary來講,搵到好嘢食,仲滿足過買到件靚衫!

要信自己口味

不少自認識飲識食一族,都會參考飲食雜誌偷師搵食,但有自己一套的 Kary就大唱反調。
「以前我都會跟雜誌介紹咩就去食,但試過幾次我都覺得食嘅嘢同文字所描述嘅有好大出入,我就索性自己搵自己發掘,即使食評寫到天花亂墜,口味呢啲嘢咁個人,我覺得味道啱啱好,你可能會覺得好鹹,所以影相就最實際,賣相吸引到你,你就自然會想去食,唔使我多講嘅!」

 

Kary的 Instagram( iychingg)除了 post美食相,仲有好多自拍照,「我爸爸知我鍾意自拍,所以特登買咗部數碼相機(人稱神器)畀我,部機會自動幫你美肌,整出嚟啲相會靚啲!所以我出街一定帶住佢!」


瑜伽減肥Keep fit係女人的終身事業, Kary也不例外,「我知道自己食咗咁多味精、又鍾意食甜品,所以一得閒我就做瑜伽減肥,出番身汗!」 

專拍美食 

Kary推介

難得遇到美女食神 Kary,點可以唔叫佢推介幾間畀讀者呢!一於跟住佢捐窿捐罅搵食!

 

夏天必食
「𠵱家咁熱,一定要去食狂戀莓莓(即草莓雪糕)!我鍾意佢夠多生果,夠晒健康!食完心情都靚啲!」

Holly Brown
地址:中環士丹利街 22號地下

 

Hea友最啱
「呢間 high tea好好食,個碟架好靚,不過個老闆唔憂做,淨係星期六、日同公眾假期先開,去就一定要訂位先,如果唔係實冇位!」

Kindergarten
地址:大坑新村街 35號地下

 

U花 U草:只要是各大專界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。


撰文:葉浩婷
攝影:何榮亮
形象: Maggie@VIP
化妝: Wing@Wing L image

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()