仍然是自己 王君馨

老實說,王君馨是不是處女,真的關你鬼事。因為踏入演藝圈,成為公眾人物,所有私事才變了公事。王君馨由參加選美至得獎後,其實很清楚。她曾經很努力取悅身邊所有人,最終落得迷失自我的悲慘下場。「你話我笑得唔夠甜,我咪盡量笑甜啲,你話我唔夠瘦我咪盡量減肥囉,你話我把聲太高咪盡量低音啲講嘢囉。「全世界你可以please幾多個人?就算你please到一半,噢佢哋聽日話都係覺得你高音啲好聽啲……你明唔明呀?喺呢個圈我想keep住嗰個真,用真心對人,同埋慢慢去搵番自己。」人生在世,為誰而活,很多人該有自己的答案,

無論你是否和王君馨一樣是基督徒(或處女)也好。

 

初吻

要澄清,王君馨是否處子之身,不在本訪問探討範圍內,基於這是一本八卦娛樂雜誌,王君馨先來跟大家分享一下她的愛情,包括過去和現在的。

廿六歲的王君馨,四歲移居美國紐約,廿一歲才回港參選港姐。她的初戀發生在十七歲,即使當時未信主,她的韓籍男朋友在她口中是位「好虔誠嘅基督徒」。

「佢太乖喇,我覺得配唔起佢,我哋咀都冇咀過!因為佢以前個女朋友話佢錫得唔好,所以佢唔敢摧毀我嘅初吻。佢揸住我塊面咁樣(雙手摸着面、兩隻拇指按在嘴唇上),跟住咀佢隻手指囉,呢個就係我嘅初吻,隔住手指嘅初吻。

自小在美國生活,王君馨(右)的表演欲已超強。

○七年港姐三甲,(左起)亞軍王君馨,冠軍張嘉兒,季軍周美欣。誰人曝光最多,答案實在顯淺。

「第二個男朋友,同佢講咗我哋未必去到嗰個level,佢就發脾氣,我見到佢咁樣為咗呢件事發脾氣,我覺得睇錯人啦!跟住第三個男朋友就係依家呢個喇。」

因為宗教信仰而守住女仔人家最後防線,無可厚非。查實王君馨信主才四年時間,那麼廿二歲前的她,防守概念又是如何?

「好細個冇人教我嘅,係有把聲音,教咗我兩樣嘢:『君馨,你未同呢個男仔去say I love you嘅時候,唔可以同佢做嗰啲嘢;第二,你唔可以為佢死,就唔可以講I love you。』所以我細細個已經搵老公o架喇,我以為我第一次拍拖已經會嫁畀佢。」

現任男友在她回港選美前已拍過一年半拖,戀情當時無奈終結。緣份天注定,不到你不信,兩人分開六年後再走在一起。也巧合地,她四年前信主,他三年前也信了主,榮耀歸於主。

「佢係一個好尊重我嘅男仔,我記得第一次約會,佢送我返屋企就話:『好多謝你用咗今日嘅時間陪我。我知你好忙,其實你可以陪其他朋友。』點解一個男仔可以咁嘅?Gentleman到不得了。」

用心

兩人有共同信仰和人生目標,王君馨似乎已經認定了他。

「我好開心我哋好尊重對方嘅passion,佢想讀埋個MBA,佢知道我好鍾意演藝,總之好支持我,叫我唔好為咗佢放棄任何嘢。如果神擺我哋喺埋一齊,我哋係要令對方更加好!」

包括陪漏夜開廠拍劇的女友一齊吃外賣、得閒到女友家中洗碗執屋、去旅行分房瞓等。

「佢又好純嘅,我哋兩個都等緊結婚嘅時候,喺嗰個等緊嘅時候,原來係好用心好用時間去了解對方,我哋傾偈、一齊去睇電影、一齊去enjoy某啲嘢,真係用心了解對方,而唔係physically了解對方。當你好physically去識一個人先,跟住其他嘢可能好多heartbreak。我好多女性朋友太多heartbreak,喺佢哋身上學咗唔好咁快畀個身體啲男仔。

「純潔係唔需要證明,人哋係睇到你。我唔需要企喺度話:『係呀!我好潔淨好pure!』我唔係想話我好過邊個,完全唔係比較。」

王君馨(右二)《舞動奇迹》第二季冠軍,公司的一哥一姐也幾乎要向她俯首稱臣,時常喚她作「舞后」。

《日日有食神》是把王君馨(左二)打進地獄的節目,幸好否極泰來,苦盡甘來。

真我的風采

脆弱時,如果沒有肯付出的朋友幫忙,她可能已經做了傻事。多得高皓正、趙希洛和周家蔚帶她認識基督教,王君馨終能找回自己。

「我有自由笑,有自由去休息,就算畀個工作環境捉得好緊,可以冇得瞓覺,其實有得選擇,講真一句你係可以say no嘅。呢個世界某程度上係一個捆綁,但喺神裏面,點解唔可以選擇?」

她近日日以繼夜地工作,同時拍攝兩齣劇。

「我呢四日加埋都瞓唔夠十個鐘,差唔多兩個鐘、兩個鐘咁瞓。雖然係辛苦,但我好enjoy,當依家係一個訓練營,就唔驚辛苦,有乜嘢盡量做好佢,學識咗唔好畀自己太多壓力,一定要點樣、嗰滴眼淚要喺幾時落之類,呢啲已經要放低,總之你嘅戲係真、畀到戲你對手就OK。」

能性感是本錢,也能勝任某些角色,但王君馨也明白內涵的重要。

有了自我,她敢去表達自己,慢慢成為性感偶像。

「我覺得性感係一種感覺嚟,唔需要着得好暴露都可以好性感。點解我覺得我可以性感?因為我以前跳舞,我有好自信嘅眼神。我覺得個角色啱嘅時候性感啲係OK,或者呢條裙好grand好性感,你就要更加自信嘅眼神去hold住條裙。但你着得暴露引人注意我就唔認同,好身材嘅人大把,呢啲嘢唔會last得耐囉,出面嘅靚好各花入各眼。我覺得佢條腿靚,因為有少少肌肉,第個人就覺得『No!肌肉好核突,完全唔要,打botox吖唔該!』」

說着說着,她還是在意觀眾反應。

「其實大家依家諗嘅王君馨係點嘅呢?」

王君馨大讚無綫肯讓藝人發揮所長,籌款節目就是最佳的舞台。

勢頭

現在的王君馨,留着短髮,更愈剪愈短。

「嚟緊拍嗰套劇會更加短!」

為了《女警愛作戰》而剪短髮的她,勢頭也像愈來愈好。

「個勢好似好啲,好似啱番自己性格。個個都喜歡咁又OK,之前染過金頭髮,好多導演都鍾意,話要搵個角色畀我做吓。我會為咗一個角色做好大膽嘅嘢,可能有一日要光頭我都肯o架。所以希望呢幾年更加多挑戰,同埋識得愛錫自己,因為愛人如己吖嘛。」

跟王君馨過了一個下午,她令我罕有地想起《聖經》話語:「耶和華卻對撒母耳說:『不要看他的外貌和他身材高大,我不揀選他。因為,耶和華不像人看人:人是看外貌;耶和華是看內心。』」(撒母耳記上16:7)

不論王君馨留甚麼長度的頭髮、外貌怎樣,是否基督徒(或處女),相信她絕對樂於看見,有更多愛她就如愛己的人出現。

「祝福你!」她幾乎和任何人道別時,也用愉悅的聲線這樣說。

好,祝福你。

為拍劇而剪短髮其實算小兒科,讓我們期待王君馨(左)更突破的犧牲。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()