Michelle身高 165cm,因熱愛跳舞,故體重只有 90磅。問她下一個目的地, Michelle靦覥笑說:「好想去愛琴海,喺嗰度結婚應該好靚。」

U花 U草
理大索模 拒入浮華大地
Michelle 范愷雯 理大會計系 Yr.2
洪永城由烽火大地走到浮華大地,豪華靚車接送,狂掃名牌靚衫,享受奢華,港仔港女得個恨字。
但現就讀理大的范愷雯( Michelle),熱愛旅行,偏不像港女只愛掃貨歎世界,反而最愛出走大自然影靚相,即使行幾個鐘登山睇日出都毫無怨言, 21歲的 Michelle笑言:「總之唔使露宿街頭就得啦!」

港人生活壓力大,每年都要去吓旅行減壓,仲要愈遠愈好。但同愛旅行,最近幫旅遊雜誌出埠影靚相的 Michelle,卻愈遠愈怕怕,「我唔鍾意搭長途機,喺飛機上瞓唔到,出入去洗手間又唔方便,怕嘈醒隔籬位,去日本 4個鐘已經係極限!我都慢慢克服緊。」以為 Michelle在飛機上無所事事過幾個鐘?她反而因此培養了另一興趣,「喺飛機上冇咩可以做,我就開始試寫旅遊日記,記低旅行嘅大小事同心情。我會儲低啲收據呀、車飛呀、硬幣等,曬埋啲相,貼喺本日記上面,仲要整到靚靚,等自己第日可以回味。」
去過亞洲 6、 7個國家的 Michelle,卻不愛血拼入貨,「我去到日本都去啲偏僻嘅小鎮,可以影多啲大自然靚相。之前又試過去韓國住農民屋企 working holiday,去到要幫手耕吓田,雖然最初溝通唔到,但慢慢透過肢體語言,都會明大家嘅意思,仲了解到異國文化。如果要買嘢,不如留番喺香港啦,我覺得𠵱家後生,唔使一定要住靚酒店嘅,總之唔使露宿街頭就得啦!」

煮得一手好餸,最愛中式牛柳及煲湯的 Michelle,現入住理大宿舍勵志堂,卻令她減少機會下廚:「一個人食有時都唔知煮乜好,但有時同房或者 Hall友得閒就會煮吓!」

Sweet爆的 Michelle當然惹來 model公司向她招手,之前就為 Pizza Hut拍過廣告,更試過到越南、東京等地為旅遊雜誌影相,工作之餘又可一解旅行癮。

南韓的南怡島是韓劇《冬日戀歌》的取景地點,亦是 Michelle至今的最愛景點,「呢度四季都好靚,夏天兩邊樹都係翠綠色,秋天就有紅葉,冬天仲有雪景,我有機會一定會再去!」

Michelle每次旅行後都會製作旅遊日記,記錄旅行時的回憶,她說:「去外地好難曬相,所以會返香港先曬相,完成埋本日記,都要用成個月去整。但日記可以攞上手睇,比起喺部電腦度㩒更實在,所以我會想繼續整落去。」
U花 U草:
只要是各大專界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。

撰文:譚家昌
攝影:何榮亮
形象: Bryan@the Flaming
化妝: Wing@Wing L image

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()