揭旺夫奇相 鄭中基錫爆余思敏

第三十二屆金像獎頒獎典禮於上周六(十三日)圓滿舉行,全晚焦點除了是一對舊愛楊千嬅與鄭中基同台之外,男方憑《低俗喜劇》榮獲「最佳男配角」時的感人肺腑之言亦令人感動難忘。

鄭中基在台上嗚咽感謝各導演前輩,也不忘公開表示要將獎項送贈給太太余思敏(Sammie)及女兒Emma,在慶功宴上更當眾興奮錫爆老婆示愛。昔日「浪子」成家立室後驟變「愛妻號」,全因娶到個又靚又旺夫嘅老婆!

鄭中基於金像獎頒獎典禮上獲得「最佳男配角」獎項後,偕太太余思敏出席慶功宴時,並當眾錫爆老婆。

鄭中基從舊愛楊千嬅手上領獎,表現靦腆。

浪子回頭

在金像獎頒獎典禮上,鄭中基憑《低俗喜劇》在舊愛楊千嬅手上領過獎項後,哽咽着說:「由我出道開始,畀人印象唔係幾好,因為我爸爸(鄭東漢)係唱片公司嘅老闆,而我自以為自己唱得幾首歌就懶叻。咁我亦都冇令大家跌眼鏡,我真係周不時都出事。但好彩我一世都好好運,畀我遇到好多好錫我、好支持我,同埋冇放棄過我嘅人。」

除此之外,鄭中基又引述了劉德華給他的勉勵說話:「佢話:『浪子回頭金不換』,所以我將我自己覺得最叻嗰樣嘢──唱歌,放低咗,我去咗拍電影……最後,我要多謝我屋企人、我爸爸媽媽對我不離不棄嘅支持。我將呢個獎,獻畀我老婆Sammie(余思敏)同埋個女Emma,多謝!」他的言辭感動得台下的余思敏不停拭淚。及後,鄭中基偕余思敏出席慶功宴時,又當眾興奮地錫爆老婆,表現相當恩愛。

一一年七月,余思敏為鄭中基誕下女兒Emma,同月,兩人在親友見證下於家中註冊結成夫婦。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()