Webber

Miss Hunny何穎璇我唔會找數㗎!

Hunny其實「出道」咗好耐, 09年開網上魔術道具鋪頭,已經玩緊自拍做道具教學,愛魔術愛到中五畢業即飛美國魔術學院進修,成為學院首個華人女魔術師。
後來其中一段自拍片俾劉謙睇中,點名要佢做魔術節目《奇跡之門》,從此響朵!
要計要寫,做專訪都唔過分,淨係計佢 Webber身份回港後所拍嘅三條片,加埋已經過百萬點擊率!除咗靠賣樣,仲大膽跟高登仔輸賭魔術片穿崩就除衫拍片!
但 Hunny就同記者講件數唔關佢事,走硬數!

Webber's profile

Miss Hunny
原名:何穎璇
職業:魔術師
拍片資歷:約 4年
作品總數:主演 3套及大量客串作品
總 hit rate: 100萬以上
subscribers: 64,383

90後女仔通常都係用「 PS裝甲」自拍上網收吓兵。點解妳會揀魔術去自拍嘅呢?


Hunny人氣最高嘅三條片都喺晒 umovie大本營度拍,雖然環境混亂景又唔多,靠包裝一樣有回響! 

我 12歲嗰陣有套小說好紅,叫做…《 Harry Potter》,哈哈哈!睇完後我覺得世界上真係有魔法,於是好想追尋呢樣嘢,於是正式開始接觸魔術。最初我鍾意佢夠自閉,因為我唔鍾意群體生活,魔術自己一個人就玩得,唔使同人配合。但正式學習後,加上呢幾年經歷,我先開始慢慢喜歡同觀眾交流,想知佢哋反應。

點解會同司徒夾帶一齊合作拍片?


咪俾佢個訪問同呢張相呃到,一拍片佢就黐線!想睇佢爆 seed打記者或者扮 Tommy仔 rap「拍 MV」,記得睇《 FACE》今期條獨家片! 

我同佢識咗 8年,佢以前已想搵我拍套片叫《處女鹹濕鬼》㗎啦。我响台灣有地方駐場、大陸有巡迴表演,返香港發展先知道表演藝術喺呢度唔太受歡迎,決定喺網上搵個表演平台。我想拍啲同內地魔術師唔同嘅作品,以前响《奇跡之門》要行偶像路線、要扮嘢,但我自問唔係靚女或者做偶象嘅材料,唔想重複以前嘅表演方法,我諗起一個外國魔術師 Buka表演好好笑好好玩,想拍類似嘅片,於是就搵咗司徒夾帶幫手。

我都好想睇《處女鹹濕鬼》!咁妳之後會唔會繼續拍片呢?


復出後第三條片擺唔夠 10日超過 30萬點擊,因為 Hunny終於找數,除咗個 bra! 

如果有時間,我會繼續拍片。其實本身傾嗰陣係定咗做 4集就完,但第一集放上網後反應好好,我𠵱家响商場表演時,開始發現有觀眾認得我,叫我找數或叫我個名,好似同觀眾關係親近咗,感覺都唔錯。其實我好希望香港觀眾可以學識點欣賞魔術,而唔係用「過中秋節」嘅心態去睇。(按:即係猜燈謎呀!)

妳到底幾時先肯找清條數?

其實一路都係司徒夾帶自己話,如果見到我嘅魔術片穿崩就要找數除衫。雖然我啲魔術片都有失手過,但條數其實應該搵佢找,無啦啦點解要我孭上身先!
(再按:找數是網絡術語,指網民發帖履行之前答應過的承諾,多數是惡搞為主,例如「如果我今期六合彩唔中頭獎就自拍响馬會門口小便」,如果最終沒有履行此承諾,則會被標籤為「走數」。)


Buka呢條《 Card Manipulation》表演勁好睇, Hunny話以佢為終極目標,睇前記得開聲!( http://youtu.be/_iqahjU7SVc) 


撰文:熊俊彥
攝影:傅新發

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()