Zelia曾經被模特兒公司看中入行做兼職 model,「接過幾個 job影吓相,不過我唔想做𡃁模,就算有好多酬勞我都唔接,𠵱家冇再續約,得閒都係幫朋友影吓相就算!」 

校花校草

DSE女神 情越單車線

上星期連續多日過 30度曬到傻,行出街都熱到出晒汗,靚女又怕熱又怕曬黑,戶外活動一定耍手擰頭。
現就讀香港中國婦女會馮堯敬紀念中學中六的李佩珊( Zelia)卻好享受炎炎夏日,她無懼烈日當空,最愛單車周圍去,但 Zelia幾個月前原來還是一名宅女,最愛在家煲劇,「以前我成日喺屋企煲劇睇《 Running Man》,令我咁大改變全因受前度影響!」

李佩珊( Zelia) 香港中國婦女會馮堯敬紀念中學中六

雖然家住馬鞍山私人屋苑,附近有不少單車徑,不過 Zelia坦言:「我冇咩運動細胞,運動唔叻,又怕熱,跑兩步都會氣喘,加上驚曬會出雀斑唔靚,夏天一定會做足防曬工夫先出街,朋友約我都最好夜晚先出街!」

氹前度踩車

本身同夏天絕交的 Zelia以愛上踩單車,全因為想氹前度開心,「我同佢係同校同學,佢喺學校跳舞嗰陣已經覺得佢好 charm,直頭係我心目中嘅白馬王子,直至上年 11月嗰陣同咗佢一齊,第一日約會唔係去行街睇戲,佢竟然約我去踩單車,真係未試過同男友去踩單車,我都識踩單車嘅,不過唔係勁,佢教我踩,當啲陽光照住佢,我真係覺得佢就係我要搵嗰個,十足睇《那些年》,柯震東咁有 feel!」
雖然 Zelia視前度為真命天子,但男友竟然誤信朋友讒言而分手收場,「分手嗰刻真係晴天霹靂,但我冇放棄佢,𠵱家大家仲有聯絡,下個月仲諗住一齊過生日,我都唔會放棄單車,如果唔放棄得就連搵佢嘅機會都冇!」希望 Zelia成功箍煲啦!


身高 5呎 7吋的 Zelia擁有一雙修長美腿,不過她自爆:「其實我細個踩單車成日整親,左腳膝頭哥對落有條疤痕,不過我狂搽嘢保養番,𠵱家先淡番冇咁覺眼咋!」 

兼職儲錢希望到英國讀書兼周圍踩單車的 Zelia為儲旅費,現在在韓服店做 sales,「希望儲多啲錢可以去多啲地方周圍踩!」 

恨生細路鍾意小朋友的 Zelia年紀尚輕,所以她就選擇到小學教普通話興趣班,「我好鍾意細路仔,第時最好生一仔一女,仲要教佢踩單車!」

校花校草:

只要是各學界的靚仔靚女,《 FACE》就會介紹給大家認識。


形象: Bryan@the Flamming
化妝: Wing@Wing L image
服裝: Bershka

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()